Gäst Aso100 Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 hej! nu vill jag installera msn hotmail messenger fast det står bara att det inte gick att installera msn här är screenshot: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Prova klicka på 'Hjälp mig med det här'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 har gjort det fast det kommer bara upp att ringa upp eller sånt skit eller testa proxy server jag har gjort det den säger du har ingen internet anslutning men jag har internet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krillemannen Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 hej testa att ta bort msn från din dator helt sen testar du ladda ner det här om et ej går skriv till mej på fuska.se men detta e linken http://get.live.com/messenger/config så ! ta bort msn från din dator och sen testar du ladda ner den här Lycka Till :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Kolla med Antivirus programmet..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.