Denisb Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Skrivet 19 Januari 2008 Jag har problem med moparscape ( jag sökte på forumet coh hitta inga trådar om det ) när java laddas färdigt då är det bara svart bild och en dokoment med ett rött kryss. Har nån haft detta problemet ?? och fixat det säg det snälla. Jag spelar runescape fast vill prova moparscape Citera
Gäst DamelQ Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Skrivet 19 Januari 2008 Jag har exakt samma problem, Inte för att jag spela det( Bara ibland ) Så blire så, Ska kolla upp det nu, Jag skriver till dej hur man gör sen. Citera
Denisb Skrivet 19 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 19 Januari 2008 Jag har exakt samma problem, Inte för att jag spela det( Bara ibland ) Så blire så, Ska kolla upp det nu, Jag skriver till dej hur man gör sen. Ok tack :D Citera
Denisb Skrivet 19 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 19 Januari 2008 Hitta problemet. Min pappa sa nej till javacheckupdate ( firewall grejen ville då inte update ) så jag tog bort det och installera. Det finns 2 sätt att göra 1. Gå in på den här datorn sen in på C: sen program sen in på java och ta nån av version ( finns 2 tror ja eller fler ) sen in på bin sen på javacheck tror ja elr jucheck. 2. Ladda ner igen :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.