Gäst Youx Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Skrivet 19 Januari 2008 Tja, jag har haft ett program förrut som man kan typ ändra hastigheten på datorn så man kan fuska på onlinepel, men kan ändra så det gå söligare och mkt fortare men kommer inte ihåg vad programet heter =S har sökt på google min hittar det inte, efter som ja ej vet namnet =/ Citera
SlimShady Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Skrivet 19 Januari 2008 Fattar inte.. Ändra hastigheten på DATORN för att fuska online?? Va f*n menar du med det..?! Citera
Shaitan Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Skrivet 20 Januari 2008 Han menar ett program som heter "Speed Gear" och klockar upp datorns hastighet. Cheat engine har en funktion för att söla/snabba up en viss process. Citera
Gäst lordifan Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Skrivet 21 Januari 2008 Om du inte vet vad namnet är blir det ju rätt svårt? Citera
Shaitan Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Skrivet 22 Januari 2008 Just det. Svara i tråden. Jag gav dig två bra alternativ. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.