SlimShady Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Jo, jag undrade en grejj. Om det finns ett forum åt Bf- serien och liknande, då borde det finnas en forum åt COD serien oxå.. Skulle va gött om du Admin skulle kunna fixa det..? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 I disagree, jag ser inte att det är många som visat så stor intresse av det på konsollforumen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Skulle man inte bara lägga till den i det subforumet? ex. som halflife och cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Bara för att spelet liknar Bf-serien så betyder det inte att det är ett aktivt ämne, admin tänker på hur aktiva ni kommer vara i det forumet om han då gör ett sådant. Onödigt helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Gör ett CoD forum! Vad har ni att förlora? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Skulle inte säga nej till ett Call of Duty forum men risken är att det inte blir så värst aktivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 20 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Skulle man inte bara lägga till den i det subforumet? ex. som halflife och cs Ja, det är det jag menar, som ett sub-forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Som vi säger om alla förslag om subforum, det kan komma om behovet är stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.