Gäst TheOracle Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 (redigerat) Hejsan jag har laddat ner hela Scrubs season 6 och ville bränna men det går ej :( har en 4,7 GB RW Cd och filerna heter:Scrubs S06E13 SWESUB DVDRip XviD - d_S de är avi men det står oväntat format och ibland fel format :( Snälla kan någon hjälpa mig. Måste jag "Converta" dem eller finns det något program eller vad som helst :D 50 FM till den som ger bra svar Redigerat 19 Januari 2008 av TheOracle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Japp, du måste nog konventera. Mer säger jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Nästan alla dvdspelare som är nyare än 6 år klarar av att spela upp videofiler brända i dataformat. Alltså: bränn filerna på en datadvd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.