serieritaren Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Musicmanager är ett onlinespel där du tar kontroll över ett band. Som manager gäller det att få bandet så känt som möjligt - ta det till toppen. Du styr själv allt från hur bandet ska se ut till vilket skivbolag det ska använda. Musicmanager.se kometarer tack :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Ska testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
serieritaren Skrivet 19 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 okej säg till när du har provat och skriv vad du tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 (redigerat) Jag ska testa det så fort jag får tid, Och då skriver jag ett 1/10 betyg på det =) EDIT: Spelet får en 4:a ärsom för att man ska få tillgång till dom flesta funktionerna så måste man betala 15kr/månad. Redigerat 19 Januari 2008 av DamelQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.