OhDeaR Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Hej Jag har bett om hjälp väldigt ofta nu men jag tycker att detta zelda e lite svårt men iallafall... Hur kommer jag upp till templet på molida island?? Beskriv så bra du kan!! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Faktiskt är det i princip det lättaste Zelda-spelet. Jag antar att du har problem med att hitta idiotens andra gömställe, va? Du ska gräva ett snäpp under en palm i byn, jag kan inte säga mer än så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Hej Jag har bett om hjälp väldigt ofta nu men jag tycker att detta zelda e lite svårt men iallafall... Hur kommer jag upp till templet på molida island?? Beskriv så bra du kan!! :meddum: Du ska inte till det templet än - om du inte har klarat Temple of Wind. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg