MrJesper Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Kanske liten dum fråga men jag undrar om Knuckle är kille eller tjej?? Vissa säger att han/hon är kille men vissa att han/hon är tjej- :huh: Nu vill jag veta om Knuckle är är kille eller tjej. Snälla jag blir tokig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Om du spelat ngt sonic-spel med knuckles i lär du veta att det är en kille >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Ett tips, kolla på utseendet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Ett tips, kolla på utseendet... Bra tips :meddum: . Det är en kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 21 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Ett tips, kolla på utseendet...Ja men när jag frågade 2 kompisar sa dom att det såg ut som en tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Jag ser enkelt att det är en kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Ett tips, kolla på utseendet...Ja men när jag frågade 2 kompisar sa dom att det såg ut som en tjej. So? Det är en kille. Lysna på hans röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 22 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Ja men jag kan förklara exakt hur det är. Förr var jag helsäker på att han var kille men då kom en kompis och sa "jag vill vara Knuckle hon är så bra" det var då jag blev osäker och frågade en annan kompis om det var kille eller tjej. Han sa att det såg ut som en tjej och det var i Mario and Sonic at the olympic games. Sedan dess har jag varit osäker på det, och kom ihåg jag skrev att det var en dum fråga!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Ja men jag kan förklara exakt hur det är. Förr var jag helsäker på att han var kille men då kom en kompis och sa "jag vill vara Knuckle hon är så bra" det var då jag blev osäker och frågade en annan kompis om det var kille eller tjej. Han sa att det såg ut som en tjej och det var i Mario and Sonic at the olympic games. Sedan dess har jag varit osäker på det, och kom ihåg jag skrev att det var en dum fråga!!!!!!!!!!!!! Men om du har mario sonic olympic games så borde du höra att det är en kille. Eller en tjej med steroider? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 HAHAHAHAHAH KLART DET ÄR EN KILLE! LYSSNA BARA PÅ RÖSTEN >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 23 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Ja men jag kan förklara exakt hur det är. Förr var jag helsäker på att han var kille men då kom en kompis och sa "jag vill vara Knuckle hon är så bra" det var då jag blev osäker och frågade en annan kompis om det var kille eller tjej. Han sa att det såg ut som en tjej och det var i Mario and Sonic at the olympic games. Sedan dess har jag varit osäker på det, och kom ihåg jag skrev att det var en dum fråga!!!!!!!!!!!!! Men om du har mario sonic olympic games så borde du höra att det är en kille. Eller en tjej med steroider? Ja men det var så här jag trodde han var kille men då min kompis sa hon blev jag osäker!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 (redigerat) ...man hör ju inte på rösten? eller? han har väl typ nästan lika mörk röst som typ eric burdon? >_< och dessutom ser man de på han.. Redigerat 23 Januari 2008 av Khazar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.