Gäst favole Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Hej om jag köper en ''nintendo ds browser'' kan jag använda den på min nintendo DS lite? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 jag har köpt ''nintendo ds browser orginal'' funkar det ändå på nintendo ds lite? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 MEN JA SA JAG JU Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 MEN JA SA JAG JUmen det var ju inte samma fråga eftersom han till la att det var en orginal så du behöver inte bli så arg... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Hej om jag köper en ''nintendo ds browser'' kan jag använda den på min nintendo DS lite? Jag är faktiskt inte säker på att det fungerar. För varför skulle de isåfall göra en till ds lite`? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 OMFG så klart det gör! ds lite har samma funktioner som nintendo ds om inte lämna in det!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 OMFG så klart det gör! ds lite har samma funktioner som nintendo ds om inte lämna in det!!!!!Du behöver inte heller bli så sur <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 skillnaden mellandem är att lite han mindre minneskasett, alltså original ds funkar till lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 OMFG så klart det gör! ds lite har samma funktioner som nintendo ds om inte lämna in det!!!!!Du behöver inte heller bli så sur <_< att jag blir "sur" är för att ni lyssnar aldrig här på fuska bara en massa folk som käftar imot det är ganska ofta jobbigt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 OMFG så klart det gör! ds lite har samma funktioner som nintendo ds om inte lämna in det!!!!!Du behöver inte heller bli så sur <_< att jag blir "sur" är för att ni lyssnar aldrig här på fuska bara en massa folk som käftar imot det är ganska ofta jobbigt <_< Men det är ju inte vårat fel att du retar upp dig på det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 Den här tråden börjar bli lite jävlig. Den skulle ju handla om DS Browsern.. -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg