Gäst favole Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Skrivet 20 Januari 2008 Hej om jag köper en ''nintendo ds browser'' kan jag använda den på min nintendo DS lite?
Gäst favole Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Skrivet 23 Januari 2008 jag har köpt ''nintendo ds browser orginal'' funkar det ändå på nintendo ds lite?
eeewwhh Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Skrivet 23 Januari 2008 MEN JA SA JAG JUmen det var ju inte samma fråga eftersom han till la att det var en orginal så du behöver inte bli så arg...
klister92 Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Skrivet 24 Januari 2008 Hej om jag köper en ''nintendo ds browser'' kan jag använda den på min nintendo DS lite? Jag är faktiskt inte säker på att det fungerar. För varför skulle de isåfall göra en till ds lite`?
Garderobsapa Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Skrivet 25 Januari 2008 OMFG så klart det gör! ds lite har samma funktioner som nintendo ds om inte lämna in det!!!!!
Gäst favole Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Skrivet 25 Januari 2008 OMFG så klart det gör! ds lite har samma funktioner som nintendo ds om inte lämna in det!!!!!Du behöver inte heller bli så sur <_<
Gäst data-typen Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Skrivet 25 Januari 2008 skillnaden mellandem är att lite han mindre minneskasett, alltså original ds funkar till lite
Garderobsapa Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Skrivet 25 Januari 2008 OMFG så klart det gör! ds lite har samma funktioner som nintendo ds om inte lämna in det!!!!!Du behöver inte heller bli så sur <_< att jag blir "sur" är för att ni lyssnar aldrig här på fuska bara en massa folk som käftar imot det är ganska ofta jobbigt <_<
Gäst favole Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Skrivet 25 Januari 2008 OMFG så klart det gör! ds lite har samma funktioner som nintendo ds om inte lämna in det!!!!!Du behöver inte heller bli så sur <_< att jag blir "sur" är för att ni lyssnar aldrig här på fuska bara en massa folk som käftar imot det är ganska ofta jobbigt <_< Men det är ju inte vårat fel att du retar upp dig på det...
Raffed Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Skrivet 25 Januari 2008 Den här tråden börjar bli lite jävlig. Den skulle ju handla om DS Browsern.. -.-'
Rekommendera inlägg