Gäst Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Skrivet 28 Oktober 2003 Fins det fusk för att komma upp till Rayquaza?
FireFly Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Skrivet 28 Oktober 2003 Det finns inget fusk men du gör så här för att komma upp: Våning 1: Gå snabbt runt och upp för trappan. Våning 2: Använd March bike och cyckla snabbt upp till våning 3. Våning 3: Gå upp. Fortsätt så till den tredje (tror jag) våningen med sprickor och cykla till högst upp på skärmen där det finns sprickor. Ramla ner i mittensprickorna och gå upp. :wink: Måste äta nu!
Rosenberg Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Skrivet 28 Oktober 2003 Men du måste vara smidig när det gäller sprickorna. Det tog ca 30 minuter för mig att ta mig till Rayquaza första gången!
SapphireGuy Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Skrivet 28 Oktober 2003 Aaaa.... de e ganska segt... Och Rayquaza e ju i Lv: 70 så han e svår å fånga... ja fick pröva ca 7 gånger....!! :lol:
Rosenberg Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Skrivet 28 Oktober 2003 Jag fick ha den på rött liv och förlama den innan jag kunde fånga den med en Ultra Ball. Så den är väldigt svår att fånga. Bra att använda är Master Ball, men den sparar jag till Latios...
black_eagle Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Skrivet 28 Oktober 2003 jag tog aldrig master boll så jag fånga nestan alla legendariska med ultra boll men jag tror jag fånga rayqaza med premier boll
SapphireGuy Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Skrivet 28 Oktober 2003 PREMIER BALL!!!! FÅNGA DU RAYQUAZA PÅ EN PREMIER BALL!!!!!!!!
Rosenberg Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Skrivet 28 Oktober 2003 Det var jag nära på. Tyvärr så rymde den i sista sekunden...
Shadow of Darkness Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Skrivet 29 Oktober 2003 jag tog aldrig master boll så jag fånga nestan alla legendariska med ultra boll men jag tror jag fånga rayqaza med premier bollsamma här jag hittade inte Master boll sen fick jag reda på att jag inte kunde få tad på en och då fångade jag alla legendariska med ultra boll ps.jag har inte fångat latias eller kaiorge.
SapphireGuy Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Skrivet 29 Oktober 2003 men döda du Kyogre då???? för man måste möta Kyogre för att komma vidare!!!
Rekommendera inlägg