SapphireGuy Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Han skrev ju Latias och Kyogre (Kaiorge) så jag antog att hade Sapphire!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 JAg fångade Rayguazza på första försöket med en Ultra boll men han var på det röda i liv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 ja så klart det var rött liv annars omöjligt utan master ball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 ja så klart det var rött liv annars omöjligt utan master ball Det är aldrig omöjligt att fånga en Pokemon med en boll. Vilken som helst. Men chanserna blir bättre ju bättre boll man använder och hur skadad den är. Om man använder en Pokeball mot en Rayquaza med fullt liv som inte har någon statusförändring så är chanserna mycket mindre än en Rayquaza med 1HP kvar som sover. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 För att fånga legendariska pokemon så brukar jag köra en skitlång match så att Timer Ball blir bra. Fast kan nån förklara exakt hur Timer Ball funkar? Visst är det så att den blir bättre ju längre tid man kör på matchen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 För att fånga legendariska pokemon så brukar jag köra en skitlång match så att Timer Ball blir bra. Fast kan nån förklara exakt hur Timer Ball funkar? Visst är det så att den blir bättre ju längre tid man kör på matchen? För var 10:e omgång så blir Timer Ball starkare. Omgång 1-10: x1 11-20: x2 21-30: x3 osv. Pokeball är x1 och Ultra Ball är x2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 Jag fångade honom utan att skada,förlama eller nånting sånt fick kasta 5 ultraball han här dåligare än man tror jag tycker han är skitdålig min är level 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 ursäkta mig jag är nybörjare här men vad är en "avatar"??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 Inte för att det hör till ämnet men det är typ en bild tror jag...Som man har under sitt namn när man skriver inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 k tack så mycket för svar (f´låt alla andra att det inte hängde till ämnet men jag var tvungen att veta!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 Jag fångade honom utan att skada,förlama eller nånting sånt fick kasta 5 ultraball han här dåligare än man tror jag tycker han är skitdålig min är level 100 I genomsnitt på en helt oskadad Rayquaza får man kasta ca 120 Ultraballs för att fånga den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg