Hoppa till innehåll

Guitar Hero 3


Davidfreak

Rekommendera inlägg

Bättre låtar på 2:an men bättre grafik på 3:an. Ja du ska köpa GH3 till Wii. Det är kul

(O.B.S bilden är gammal)

 

Köp 3an. Jag diggar de flesta låtarna på det spelet.

 

Japp, låtarna på 3:an är bra. Men innan jag spelade det hade jag bara hört 1 låt. Fast låtarana är bra ändå :D

 

Särsligt the metal!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bättre låtar på 2:an men bättre grafik på 3:an. Ja du ska köpa GH3 till Wii. Det är kul

(O.B.S bilden är gammal)

 

Köp 3an. Jag diggar de flesta låtarna på det spelet.

 

Japp, låtarna på 3:an är bra. Men innan jag spelade det hade jag bara hört 1 låt. Fast låtarana är bra ändå :D

 

hade hört några. men många nya favoriter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp det,du kommer inte att ångra dig.I början hade jag typ inte hört en enda låt fast nu diggar jag dom flesta.Och jag föredrar 3:an mer än 2:an.Och du SunEspeon,jag kan bara säga att PS3:s* online och Wii:s online är likadant.GH 3 är mitt favvospel just nu.:gitarr: :gitarr:

 

 

*Edit:Läste fel så jag ändrare till PS3

Redigerat av tuff
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp det,du kommer inte att ångra dig.I början hade jag typ inte hört en enda låt fast nu diggar jag dom flesta.Och jag föredrar 3:an mer än 2:an.Och du SunEspeon,jag kan bara säga att PS2:s online suger hårt för att den har ingen :rolleyes: GH 3 är mitt favvospel just nu :gitarr: :gitarr:

Det är skillnad på PS3 och PS2. -________-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...