NeedforSpeed Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Asså kan nån hjälpa mej. Asså alla säger ju att man måste ha en tillräkligt stark bil för att göra en wheelie. Men jag försökte med min pagani zonda som är på nivån 4 i styrka och ändå kan den inte göra en wheelie!!! Kan nån hjälpa mej!!!?!?!?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
berglund Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 det borde ju gå att göra en wheelie med din zonda eftersom jag klarar det med min shelby gt 500 . Men testa att trycka på lustgasen i starten ,då brukar bilen resa sig mer :) de funkar för mej ialla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 25 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 Okej tack ska försöka :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 den måste ha väggrepp 3 elr högre också... Pagani Zonda ska du ju ha till fartrace -_-' då får du mer poäng på racingdagen ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chevajanne Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 (redigerat) Asså kan nån hjälpa mej. Asså alla säger ju att man måste ha en tillräkligt stark bil för att göra en wheelie. Men jag försökte med min pagani zonda som är på nivån 4 i styrka och ändå kan den inte göra en wheelie!!! Kan nån hjälpa mej!!!?!?!?!? hej zondan ska du ha till speed tävlingar kör me mustang cobra 500 den har 500 hk från början köp det stora motorpaketet så får du ca 700hk ja vann allt me den sen måste du grepp 3 när du värmer däcken mvh jan Redigerat 31 Januari 2008 av chevajanne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg