Hoppa till innehåll

Gta 4


FD_2
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Du som spammar sönder GTA-forumet, varför skriver du inte där?

Det är inte gjort för PS2 only.

 

 

OnT - det lär komma, dock 5-6 månader efter PS3 release.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror ni att gta 4 kommer att komma till PC?? Om det kommr till PC så skall det omma i november!

Eftersom det inte är sagt om det kommer till PC så finns det inget som säger att det kommer i November heller.

 

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske :D men har du Spelat Age of empire fett roligt!

 

vet någon när gta4 kommer och vilka konsoller den kommer på

:huh:

GTA IV kommer ut i slutet av april (i sverige)

På XBOX 360 och PS3 :rolleyes: (På PC kommer det förmodligen inte men man vet aldrig :P )

 

är det Sant det är ju fett kul gta
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske :D men har du Spelat Age of empire fett roligt!

 

vet någon när gta4 kommer och vilka konsoller den kommer på

:huh:

 

GTA IV kommer ut i slutet av april (i sverige)

På XBOX 360 och PS3 :rolleyes: (På PC kommer det förmodligen inte men man vet aldrig :P )

 

är det Sant det är ju fett kul gta

 

Ja, det är sant.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Jag är säker på att de släpps till PC (dock inga bevis på de).

För de första hittar alla exclusiva eller inte exclusiva konsol spel hela vägen upp till PC.

Och nu var faktist GTA IV ett exclusift spel till Microsoft, men de bröt avtalet, och Microsoft kommer nog begära till PC pågrund av rättvisa.

Flera köper GTA IV till PC pågrund av Moddning och jag tror Rockstar North annar det.

 

Säg nåt negatift varför dom inte skulle släppa GTA IV till PC när alla spel dom har, har släppts till PC ?

Det kan också vara ett trick att folk ska köpa konsoler och då drar Sony och Microsoft in en stor summa förmodligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är säker på att de släpps till PC (dock inga bevis på de).

För de första hittar alla exclusiva eller inte exclusiva konsol spel hela vägen upp till PC.

Och nu var faktist GTA IV ett exclusift spel till Microsoft, men de bröt avtalet, och Microsoft kommer nog begära till PC pågrund av rättvisa.

Flera köper GTA IV till PC pågrund av Moddning och jag tror Rockstar North annar det.

 

Säg nåt negatift varför dom inte skulle släppa GTA IV till PC när alla spel dom har, har släppts till PC ?

Det kan också vara ett trick att folk ska köpa konsoler och då drar Sony och Microsoft in en stor summa förmodligen.

Modding är farligt. Rockstar har, förhoppningsvis, insett det efter alla incidenter. Att släppa det till PC är att kasta ut ännu fler gratisspel till världen. Det är dubbelt så lättare att ladda ner till PC vilket många gör. Alla gta-spel som R* har är inte släppta till PC. LCS & VCS finns inte till PC.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...