Zhark Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Skrivet 22 Januari 2008 Är det någon som har tips om en skrämmande film/spel som t. ex. The Maze eller Relaxing Car Drive? Ni vet när en typ zombie kommer upp och skriker i slutet. Citera
negR Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Skrivet 22 Januari 2008 Vad ska du med det till? Mörda farmor för att få ärva pengar? Citera
Zhark Skrivet 23 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 23 Januari 2008 Ungefär så. Men mina kompisar har typ sett alla de så jag vill få reda på några som de kanske inte har sett. Alltså nu kan ju inte ni veta om de har sett dessa eller inte, men skriv nån sån film så kanske man får en ny. Citera
ajar Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Skrivet 23 Januari 2008 Urban Legends filmerna på YouTube inehåller en hel del sådana klipp. Citera
Snake Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Skrivet 23 Januari 2008 (redigerat) Wikipedia lista på screamers. (filmer/spel/bilder där det eventuellt ploppar upp något och skriker) Jessica Alba screamern är bra. (http://www.winterrowd.com/jessicaalba/) Redigerat 23 Januari 2008 av Snake Citera
ajar Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Skrivet 24 Januari 2008 Gillar inte att man proppar ex. Urban Legends filmerna med sånt, det var de upphoppande zombierna som skrämde mig mest, inte själva filmerna. Citera
Snake Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Skrivet 24 Januari 2008 Håller med dig ^^ kollade på dessa filmer för ganska länge sen och blev rädd av sånt då, däremot så är filmerna för övrigt bra. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.