Svennis_93 Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Hej jag har några spel på min dator som jag vill ha över till mitt psp, men när jag har lagt över spelen så funkar de inte. Ska det vara något speciellt format på spelen? Jag har version 3.72, måste jag nergradera för att de ska funka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 suck... som vanligt så behöver man ett s.k custom firmware ( om du vill kunna köra dina officiella spel) annars är det bara att nergradera till 1.5. från 1.50 är det möjligt att uppdatera ditt firmware till ett custom firmware (som du kan hitta på google). enligt mig så behöver man "pandora battery" för att nergradera ditt psp om det är brickat, annars ska det tydligen räcka med att du laddar ner ett program där du kan välja vilket firmware som ska installeras o.s.v. pröva att söka på google för hjälp eller så: gör du detta! eller detta < om du har en PSP slim. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg