Hoppa till innehåll

The Legend Of Zelda Phantom Hourglass

oscar98

Rekommendera inlägg

hur kommer jag vidare jag får inte det sista sjökortet, Nord östra.

har gått igenom templet typ 10 gånger men hittar inte. är det något

man ska göra som jag har missat innan man går till templet. har

alla hjälpmedel utom ett får man det på sista kartan eller inte???

oscar98

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Innan du går in i rummet med det näst sista sjökortet,

lägg i de tre stenarna i denna ordning: Fyrkant Triangel Cirkel.

Det kan vara Fyrkant Cirkel Triangel också, testa båda.

Gå sedan bara in genom dörren så ska marken börja skaka.

Gå då tillbaks ut genom dörren...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

hur kommer jag vidare jag får inte det sista sjökortet, Nord östra.

har gått igenom templet typ 10 gånger men hittar inte. är det något

man ska göra som jag har missat innan man går till templet. har

alla hjälpmedel utom ett får man det på sista kartan eller inte???

oscar98

vad för slags timglas sak man rita i templet på våningen B6 , har försökt med alla slags timglas fast dem är fel=(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HUR KAN JAG KLARA TEMPEL OF OCEAN KING OCH HITTA CIRKEL,TREANGEL OCH FYRKANT PÅ b8

HJÄLPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

SNÄLLAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Redigerat av FireWing
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Cirkeln =

Jag vet inte hur långt du kommit i nivåerna men ... du ska gå utför den osynliga bron. Prata med en av skeletten så nämner de den. För att se vart den är smyg dig efter den röda vakten tills han går över. Glöm inte att rita en linje där den osynliga vägen är. Gå upp för trappan. Det står en grå vakt som står still och ser åt olika håll. Vänta tills han ser uppåt, spring då fram bakom honom och vänta vid hans sida tills han vänder sig mot väggen spring sen runt honom och slå på kristallen. Nu måste du va väldigt snabb, eftersom elden till de flytande blocken slocknat. Spring dit och försökt att inte bli sedd av den grå vakten. Spring på blocken och åk helt enkelt med blocken til slutet. Innan du öppnar kistan slå sönder den gula krukan för att få 30 sekunder. Ta kristallen och åk med tillbaks, gå ner för trappan med kristallen. Gå över den osynliga bron. Gå inte uppför trappan. Gå istället mot den grå vakten som går fram och tillbaks. Du ser en trappa och ett par taggar gå till den säkra zonen och lägg ner kristallen i hålet. Gå nu till där trappan är, men gå inte ner för den än. Ställ dig på knappen. Då kommer det börja blåsa genom ett hål. Ta upp kristallen och spring till hålet där luften sipprar ut. Gå framåt på väggen och hoppa ner innaför taggarna. Gå nu ner för trappan. Lägg ner kristallen i rummet du kommer till.

Triangeln:

Öppna kistan och få nästa kristall. Gå uppför trappan igen det finns en trappa vid väggen som du kan gå upp på och hoppa ner ifrån utanför taggarna. Spring över den osynliga bron. Om du tittar på kartan ser du ett fyrkantigt mönster av gula prickar. Spring dit och akta dig för den röda vakten som går omkring där. Gå till det stället på fyrkanten som är neråt. Lägg en bomb vid den sprukna väggen innan bomben sprängs ta upp kristallen. Och var berädd att springa in med den i hålet. Lägg kristallen i hålet. Nu öppnas taggarna längre ner, spring dit och slå på kristallen. Efter du slagit kristallen spring och ta Triangel kristallen och spring ner med den nerför den nyöppnade trappan. Lägg den i pelaren som det ska va i.

Fyrkanten:

I detta rum finns det fiender som är osynliga när du är vänd mot dem men de syns när du vänder ryggen till. Dessa fiender, om det slår dig förlorar du 15 sekunder. För att döda dom måste du vara mycket snabb. När de är precis bakom dig vänd dig om och slå i ett. Om du lyckas träffa dom får du 30 sekunder. I detta rum går vakten omkring med kristallen. För att få den måste du springa ner tills det tar stopp och sedan till vänster till det stora hålet. I hålet är det en kristall skjut bomerangen på den tills spetsen är vänd mot ögat. Skjut en pil på kristallen när ögat är öppet. Då öppnas ett litet område. Spring dit och vänta in rätt tillfälle när vakten kommer till rätt ställe spring på knappen och få honom att rammla ner. Då har du honom ur vägen. Nu har du kristallen, men du ska inte gå med den till pelarna. Utan gå med den till lågorna och lägg den i hålet där istället. Nu kan du ta cirkeln som du smidigt lagt där förut. Ta fyrkanten och spring med den till pelarna.

Var det så du menade? Eller skrev jag hjälp till fel sak??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack det var så jag menade!!!!!

hur kommer jag till templet på goron island:

SNÄLLLLLLLLLLLAHJÄLLLLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du måste svara på Goron ''Kungens'' frågor dom handlar om hur många gorons det finns vad en snubbe tittra på hur många ungar det finns och typ hur många som är inne och ute
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack det var så jag menade!!!!!

hur kommer jag till templet på goron island:

SNÄLLLLLLLLLLLAHJÄLLLLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du måste svara på Goron ''Kungens'' frågor dom handlar om hur många gorons det finns vad en snubbe tittra på hur många ungar det finns och typ hur många som är inne och ute

ja men det är fler frågor än så men mitt tips är att göra spelet och varje gång det kommer en ny fråga gå och kolla vad svaret är och sen gå tillbaka det är ju inte så jättedyrt 20 rupees

sorry men jag har inte erfarenhet av det här spelet....

men suck varför skriver du då? du skriver massor av meningslösa inlägg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...