Daniel23 Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 (redigerat) Innan du går in i rummet med det näst sista sjökortet, lägg i de tre stenarna i denna ordning: Fyrkant Triangel Cirkel. Det kan vara Fyrkant Cirkel Triangel också, testa båda. Gå sedan bara in genom dörren så ska marken börja skaka. Gå då tillbaks ut genom dörren... jag fattar inte i ghost ship är det fem grejer man ska dra i, jag vet vilken årdning men jag fattar inte det funkar inte jag vet 24531 kan någon hjälpa mig? Redigerat 3 Juni 2008 av Daniel23 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 *suck* tänk att de där numrorna är i den där ordingen på spakarna, dra då i spaken som det står 1 på först, 2 sen etc. etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel23 Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 hur gör man i ghost ship när man ska dra i spakarna jag vet vilken årdning men det funkar inte 24513 *suck* tänk att de där numrorna är i den där ordingen på spakarna, dra då i spaken som det står 1 på först, 2 sen etc. etc.det går inte jag vet itne vf? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel23 Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 hjälp det går inte på ghost ship man ska dra i några spakar det är fem stycken. ordningen är 24513 men jag har försökt hur många gånger som helst. hjälp mig hur gör man i don`t know <_< <_< <_< hej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 min kompis har fastnat på zelda phantom hourglass när man ska gräva med spaden efter en hemlig gång skriv om ni vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 hjälp det går inte på ghost ship man ska dra i några spakar det är fem stycken. ordningen är 24513 men jag har försökt hur många gånger som helst. hjälp mig hur gör man i don`t know <_< <_< <_< hej Du ska dra i ordningen 1 2 3 4 5 . Det är svårt att förklara men om alla utropstecken är spakar så ska jag visa dig. 24513 ! ! ! ! ! Du drar ettan först den näst sista är ettan. sedan drar du tvåan som är först. Sedan trean som är sist osv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg