Hoppa till innehåll

The Legend Of Zelda Phantom Hourglass


oscar98

Rekommendera inlägg

Innan du går in i rummet med det näst sista sjökortet,

lägg i de tre stenarna i denna ordning: Fyrkant Triangel Cirkel.

Det kan vara Fyrkant Cirkel Triangel också, testa båda.

Gå sedan bara in genom dörren så ska marken börja skaka.

Gå då tillbaks ut genom dörren...

jag fattar inte i ghost ship är det fem grejer man ska dra i, jag vet vilken årdning men jag fattar inte det funkar inte jag vet

24531 kan någon hjälpa mig?

Redigerat av Daniel23
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur gör man i ghost ship när man ska dra i spakarna jag vet vilken årdning men det funkar inte 24513

 

*suck* tänk att de där numrorna är i den där ordingen på spakarna, dra då i spaken som det står 1 på först, 2 sen etc. etc.

det går inte jag vet itne vf?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 3 månader senare...

hjälp det går inte på ghost ship man ska dra

i några spakar det är fem stycken.

ordningen är 24513 men jag har försökt hur många gånger som helst.

hjälp mig hur gör man i don`t know <_< <_< <_<

 

hej

Du ska dra i ordningen 1 2 3 4 5 . Det är svårt att förklara men om alla utropstecken är spakar så ska jag visa dig.

 

24513

! ! ! ! ! Du drar ettan först den näst sista är ettan. sedan drar du tvåan som är först. Sedan trean som är sist osv...

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...