Malekithjr Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Skrivet 24 Januari 2008 [/color]Pappa å jag har precis formaterat datorn, så jag kunde äntligen installera WoW igår kväll å patcha. Men när jag skulle starta å bara berätta för kompisar att jag äntligen kan lira igen, så kom det bara fram en ruta där det stog: Failed to find suitable display device. Exiting Game. :( Om nån vet vad man ska ändra blir jag überglad!! :D Citera
Median Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Skrivet 24 Januari 2008 Kör en repair: Programmet finns i World of Warcraft mappen. "Repair.exe". Citera
Malekithjr Skrivet 24 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 24 Januari 2008 ty så mkt!! håller på å repairar nu! :( De funka' inte :cry: Citera
Median Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Skrivet 24 Januari 2008 Suitable display device.. Prova uppgradera drivrutinerna? Om du t.ex. har ati drivers så söker du på google "Ati Drivers", samma med Nvidia och alla. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.