eeewwhh Skrivet 25 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 Tenacious D - The MetalDen har jag klarat 100 % på medium :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 vilken svårighetsgrad på through the fire and flames? Klarar den på expert :rolleyes: skoja Får typ 95% complete på dragonforce på expert!! stör mig :angry: !! Men jag klarar den på hard med typ 90% note hits!! :gitarr: Favo låt:dragonforce, cliffs of dover Dragonforce=through fire and flames (för dem som inte fattar att dragonforce har gjort "through fire and flames") Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Jag spelar på hard, och låtarna jag gillar är: The Devil Went Down To Georgia When You Were Young Knights Of Cydonia Raining Blood Welcome To The Jungle Bulls On Parade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Cliffs of dover Before I forget Knights of Cyndonia på expert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 jag spelar på hard. och mina favorit låtar är cliff of dover when we were young. miss muder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nickname Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 hehe.. Slow ride:D typ den första låten.. men ändå skit sön:D Smaken är som baken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 (redigerat) TtFaF The Devil Went Down To Georgia Knights Of Cydonia Cliffs of Dover Number of the Beast Avalancha Anarchy for the UK Spelar på Xprt :) Redigerat 12 Februari 2008 av Halo_player Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 Mina Favorit låtar i Guitar hero3 Legends Of Rock är Even Flow Lay Down Devil Wants to Gegoria Fru The Fire and Flames och Sex Pistols låten om det är nån låt ni vill ha av mig så säg till jag har alla låtar på min datan varenda än xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.