Wolwerine Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 I mitt spel så förekommer det ofta att skivan blir dirty or damaged då jag ska köra en bana. Händer det för er också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 För mig händer det också! Det är jäkligt irriterande. Någon som vet nån bra metod mot detta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolwerine Skrivet 14 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Efter att man har försökt ett antal gånger (vilket motsvarar kanske 20 gånger) så brukar det fungera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 torka av den med tröjan..(skivan då alltså..)eller så fungerar det när man startar om spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolwerine Skrivet 14 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 torka av den med tröjan..(skivan då alltså..)eller så fungerar det när man startar om spelet Det funkar tyvärr inte för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 (Wolwerine @ 14/03-2004 13:49:15) torka av den med tröjan..(skivan då alltså..)eller så fungerar det när man startar om spelet Det funkar tyvärr inte för mig. inte heller att starta om? :o skumt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Det måste vara nåt knäppt i själva skivan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg