mariodog Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 när ja joinar en server så när ja kommer in på server så loggas ja ut från servern och så står det att punkbuster kickat mej för: "RESTRICTION: Inadequate O/S Privileges" vad är det för fel och hur fixar ja det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 när ja joinar en server så när ja kommer in på server så loggas ja ut från servern och så står det att punkbuster kickat mej för: "RESTRICTION: Inadequate O/S Privileges" vad är det för fel och hur fixar ja det?? har du markerat rutan för PB? anars blir du kickad för du inte har det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 26 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 ja det har jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 testa och ladda ner den senaste från PB på deras hemsida då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 27 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 nu funkar det. tack! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 gör inget :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 allvarligt? polare hade samma problem och vi trodde det bara var för att han hade vista men f*n va gott att han me kan börja spela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 så du hade samma prob? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 (redigerat) Jag hitter inte enns några servrar inte en enda på BF2142 Kan någon hjälp mig ?? Redigerat 24 Februari 2008 av Link1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CheatingB33 Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Alla som har detta problem testa uppdatera punkbuster ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_93 Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Vart kan man uppdatera punkbuster? Det kom upp för mig att jag kunde ladda ner enn uppdatering på bf 2 special forces hemsidan, men det gick inte att ladda ner... Kan ngn lägga upp en länk, tack? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg