Gäst Aso100 Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 Hej! jag hade en gubbe i lvl 71 och den har blivit hackad jag hade den för ungefär 3 dagar och den hade full zamorak och ungefär 3,5mille och jag kommer inte ihåg mina första lösenord! snälla behöver min gubbe tillbaks! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 Vad ska vi göra? Hacka den åt dig? xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 nej men finns det inget sätt att få tillbaks den!??!!??!!?!?!?!??!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 hade den recovery? för då får du den säkert + du ska välja: I forgot my password. Då blir det till det du hade innan om du fyller i mkt. Skriv Please Jagex! i really want my acc back! u can check the IP and stuff becuse i worked so hard =(!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 jag brukar inte sätta recovery :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guthan Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Om du inte har recovery så har du ungefär ingen chans att får tillbaks gubben. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 vafan då ska jag sluta med den j*vla skit spelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Skyll inte på spelet då det är ditt fel att du inte har en säkert lösenord och inga recoveries. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fsecure Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 :gitarr: Skriv PM till mig så kan du få ett rs acc av mig :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg