fredflinta2001 Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 hej! kan ni skriva några bra sällsynta pokemon på Chrystal? och vart mnan får dom! men dom ska helst utvecklas utan sten också! men hur får man Fire stone,water stone o alla dom andra stenarna? tacksam för svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigma Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 jag kan säga en skit bra pokemon men jag tror inte den e så sällsynt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 25 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 okej! säg den e du snäll! och var man får den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
järnsläpp Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 stenarna får du genom att gå till någon i bills hus i kanto..bra pokemon hmm........vet inte om man kan få den i crystal men i gul röd blå och grön..det är mewtwo........man kanske kan linka den!....vet nästan inget om pokemon... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 25 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 aha! okej! men mewtwo kan man knte få i Chrystal men bara om man linakr över den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
järnsläpp Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 aha men då lärde du mig det!..hehe ska pröva........var finns den? men bara så du vet...det heter crystal inte chrystal...heter iaf inte mitt men det är nog inget att bråka om!..bara du stavar rätt så är det bra!..men om du stavar rätt så blir det hyper bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigma Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 du ska ha tyranitar han äger på hög lvl, jag har den lvl100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigma Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 fånga pupitar i silver cave, jag tror gråtan heter de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 25 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 ska gör det nu! tack ska du ha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 om du får sckhol boy alans (eller vad han nu heter)telefon nummer så får du snart fire stone.han är på rute 36. för att få Water stone så ska du ge ditt telefon nummer till lass dana brevid staden efter goldenrod city.till vänster om staden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 25 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 tack ska du ha! visste en av dom! men pupitar! jag hittar inte honom! e han inne eller utanför grottan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 tack ska du ha! visste en av dom! men pupitar! jag hittar inte honom! e han inne eller utanför grottan? inne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg