Hoppa till innehåll

Chrystal! snälla svara


fredflinta2001
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 3 veckor senare...
eh.. nån som skrev att Larvitar är sällsynt? Jag bara gick in i grottan för att leta efter Midseawous eller vad den heter, o råkade stöta på larvitar och fångade den. Han är ju värdelös:/ .. Min Typhlosion på 100 är bättre...

lol, träna larvitar till 100 så ska du få se lite ###

I Rankingen finns Tyrannitar (sista utvecklingen) med som 6:e bästa pokemon (eller så var det 7:e)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

den bästa opkemonen är blizzy, chanseys utvekling, och så här gör du för att få den: du fångar en chansey och tränar den jätte mycket vid elite four (eller dt kvittar var du tränar han, bara han går upp i lvl!) så kommer chansey utveklas av "friendship" och så har du blizzy. Försök sedan att få upp blizzy i lvl 100, då kommer han ha ungefär 800 liv. ( Min hade 948 HP)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men, han är en pupitar nu på 64, (har inte låtit den utvecklas till Tyranitar ) och den är ändå värdelös...tror jag ska släppa den eller bara lägga den i nån box... Typhlosion är iaf bäst.

Är du helt ###???

Utvecklas han inte blir han dålig och lär sig dåliga attacker!

I stats (det som avgör hur bra dom är) är Tyranitar lika bra som Entei och bättre än Suicune&Raikou!!! De enda som har bättre stats är Lugia, Ho-oh, Mewtwo, Mew, Celebi och KANSKE Moltres jag kommer inte riktigt ihåg.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

den bästa opkemonen är blizzy, chanseys utvekling, och så här gör du för att få den: du fångar en chansey och tränar den jätte mycket vid elite four (eller dt kvittar var du tränar han, bara han går upp i lvl!) så kommer chansey utveklas av "friendship" och så har du blizzy. Försök sedan att få upp blizzy i lvl 100, då kommer han ha ungefär 800 liv. ( Min hade 948 HP)

 

Några liten rättelse: Den heter Blissy och inte Blizzy och Chansey utvecklas till den om den tycker om dig tillräckligt mycket när den går upp en lv. (spelar ingen roll till vilken lv. den går upp)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 år senare...

Om man vill ha stenar ska man ge sitt numer till:Picniker Gina=Leaf stone

Scoolboy alan=Fire stone Lass Dana=Thunder stone Fisher Tyller=Water Stone

eller om man vett vad Bills farbror vill se för nån pokemon han finns i route 24 i andra världen. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...