Dellan Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Bra guide, om ni vill ha en snygg layout så måste ni lära er CSS. Html kan ni använda till själva innehållet i sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 31 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Bra guide, om ni vill ha en snygg layout så måste ni lära er CSS. Html kan ni använda till själva innehållet i sidan.Nej, HTML måste man använda till allt. Med Css formaterar man det man skrev i HTML. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 WOW! fin guide :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 (redigerat) NICE GUIDE!bara bra att den blev klistrad. Redigerat 27 April 2008 av KaramellKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ljungan Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Wow, tackar för denna guide!!! :D, jag har gjort en sida till våran css-clan!, pm om ni vill veta länken!, (jag får nog inte lägga ut den här, reklam vettu ;)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 27 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Wow, tackar för denna guide!!! :D, jag har gjort en sida till våran css-clan!, pm om ni vill veta länken!, (jag får nog inte lägga ut den här, reklam vettu ;))Posta i feedback foumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 SKITBRA guide brukar inte orka läsa alla guider men det gjorde jag med denna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebastiannielse Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Tycker Anders borde ta upp möjligheten att köra egen server, det är ju allra billigast och bäst. Dessutom basar man över servern så man kan installera vilka plugins och scriptspråk man vill. På ett webbhotell kanske de vill förgranska alla script innan de aktiveras så att man inte försöker komma åt andra användares mappar och sådant... Dessutom har man en annan fördel: Hur mycket utrymme man får begränsas bara av hur mycket hårddisk man stoppar in i servern. I med en 500GB och du har hemsideplats så det räcker och blir över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 men lol fattar du inte att guiden är från 2005! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saljerdiablo Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Läste igenom allt ! Bra guide ! riktigt lyckad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntonR Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Jag tycker också att guiden var jättebra! Snyggt jobbat Andersffs! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Sluta Necroposta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.