madboy Skrivet 7 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2014 Jag undrar om någon vet vart eller hur man får tag i nyckeln som man skall andvända i rummet med dom tre extra banorna? svara här eller till [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskaBot Skrivet 7 Mars 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2014 Detta är den officiella Indiana Jones (Xbox 360)-tråden. Här kan du diskutera spelet i all allmänhet eller ställa frågor och/eller hjälpa andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 8 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2014 (redigerat) Jag undrar om någon vet vart eller hur man får tag i nyckeln som man skall andvända i rummet med dom tre extra banorna?svara här eller till [email protected]Skickar lösningen till dig. Rätt komplicerad och då kommer nog inte förstå. Redigerat 8 Mars 2014 av EpixaRises Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2014 Även om är rätt komplicerat så är det uppskattat om du skickar lösningen här då det kan finnas andra som har samma fråga. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 8 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2014 Även om är rätt komplicerat så är det uppskattat om du skickar lösningen här då det kan finnas andra som har samma fråga.Jag skicka inte den här för en anledning. Låt oss undgå detta samtalsämne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.