Gäst Guest Skrivet 28 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2014 jag vill spela hay day på datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskaBot Skrivet 28 Oktober 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2014 Detta är den officiella Hay Day (iPhone/iPad/iOS)-tråden. Här kan du diskutera spelet i all allmänhet eller ställa frågor och/eller hjälpa andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guest Skrivet 15 November 2014 Rapport Dela Skrivet 15 November 2014 Varför avslutas spelet när jag har tittat på reklamfilmen? Sen får jag inga diamanter eller annan belöning mer när filmen är klar? Jag spelar hay day på min padda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst cloyy Skrivet 25 Mars 2015 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2015 aha det vistte inte ja va RPG är tack för frågan?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Ojja_* Skrivet 24 April 2017 Rapport Dela Skrivet 24 April 2017 Är det någon som vet hur myckert gruvan kostar på Hay Day? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_anonym129_* Skrivet 27 Februari 2018 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2018 hej: jag har nyss kommit upp i level 20 och vill ha en hund men det kostar ju 2 kuponger och jag vill veta hur man lättast får det jag har ingen båt ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Pelle_* Skrivet 1 Januari 2019 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2019 Hur får man tag i skruvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Januari 2019 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2019 Finns Hay day på samsung iOS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Tinypie_* Skrivet 4 Februari 2019 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2019 Hur får skaffar jag diamanter? Behöver det för att odla majs o kunna ge djuren mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Juliqnilsson_* Skrivet 1 Mars 2019 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2019 Jag har försökt logga in på spelet hela dagen, när jag precis kommer in på min gård så loggas jag ut och det står att hay day stoppatsk. Hur löser jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_feem_* Skrivet 6 Maj 2019 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2019 jag tycker spelet är mycket bra lite fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Gullifjun_* Skrivet 13 Maj 2019 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2019 Varför får jag inte några biobiljetter vid brevlådan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.