FuskaBot Skrivet 19 Juli 2015 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2015 Detta är den officiella forumtråden för Zelda 2 - The Adventure of Link. Här kan du diskutera spelet i all allmänhet eller ställa frågor och/eller hjälpa andra. I speldatabasen så finner du mer information om detta spel samt kan hitta sektioner för omdömen, bilder, videos samt priser. Givetvis har vi även en sektion för fusk, tips och guider ifall du letar efter det. Gå till spelsidan för Zelda 2 - The Adventure of Link. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rasmus210 Skrivet 19 Juli 2015 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2015 har kört fast kommer inte vidare vid staden kasuto look east in wood säger han vet ej vad han menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Juli 2015 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2015 Han menar antagligen att du ska gå öster ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 25 Juli 2015 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2015 (redigerat) ....förmodligen ska han kolla i skogen/veden som ligger österut. :meddum: Redigerat 25 Juli 2015 av FubbisRidesOn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rasmus210 Skrivet 31 Juli 2015 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2015 HAR KÖRT FAST KOMMIT TILL Hidden Town of kasuto kommit fram till en gumma som säger do you have The 7magic containers var hittar jag dem? Templet vid The three eye rocks kommer inte igenom dörren som är låst ingen nyckel går inte heller att använda fairy och flyga igenom hur gör jag ? Alltså Zelda 2 8bitars Nintendo . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_kina_* Skrivet 30 September 2018 Rapport Dela Skrivet 30 September 2018 Var 17 hittar jag hammaren??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Januari 2019 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2019 Var 17 hittar jag hammaren???Söder om Midoro Swamp. Prata med en riddare i staden Saria. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_janne_* Skrivet 23 Maj 2020 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2020 hej jag hittar ite hur jag använder svärdet uppåtslag ? har äna kört fast. [email protected] janne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.