💬
Logga in
Fuska.se

Orkanen

29 svar · startad

Trådstartare #1

Som många vet så är det blåsigt och riktigt dåligt väder om dagarna men hur är det hos er just nu?

Själv så blåser det ganska mycket här i Nynäshamn, blir lite korta strömavbrott också.

samma här det, blåser som bara den och innan hadde vi ingen ström

Vi förlorade strömmen en gång men den kom snabbt tillbaka. Vinden är inte jättestark här i Skåne men det var antagligen tillräckligt för att blåsa ner ett stort träd i centrum. För övrigt sitter min lillasyster fast i Göteborg tillsammans med faster, farmor och kusin och kommer inte hem pågrund av förseningarna i tågtrafiken.

Senast ändrad:

Här vad det ganska stormit i morse men har lugnat ner sig nu ;)

Inget har hänt här i Nordmaling utanför Umeå förutom att det snöat oavbrutet i 2 dygn snart. Okej, det har inget med orkanen att göra men ändå :P

Senast ändrad:

Nu blåser det inte mycket men förut blåste det väldigt mycket , en 9 årig pojke fick ett falande träd på sig i motala och omkom , fy f*n va hemskt..:(

15 Jan 2007

Här har det blåsit för fullt, min polares mamma i Nynäshamn fick ett träd inblåst i huset. Själv hade jag båda fönstren hemma hos mig på vid gavel, när jag kom in snöade/slaskade (snö och regn) i mitt rum.

Mitt skivställ blev drabbat av vinden också. DubbelCDn med Ramones åkte i golvet.

Hoppades på att det skulle bli värre. :( f*n vilken besvikelse.

Inte hänt något i Skellefteå.

Har varit sol här de flesta dagarna :)

↗ till inlägget

Hoppades på att det skulle bli värre. :( f*n vilken besvikelse.

Så att du slapp traska iväg till skolan eller skulle mista internetuppkoppling?

Håller stormen på fortfarande? :huh:

Blåser ovanligt mycket här , dock inte alls lika mycket som igår

Karlskrona är inte så värst drabbat men det blåste 40 m/sek i vindbyarna utanför Hanö här i Blekinge. Lebbit men skulle helst vilja att det stora trädet vid skolan skulle kollapsa över det.

Här i ske-å är det lungt

↗ till inlägget

Titta ut genom fönstret och lägg en vild gissning?

anta, anta, anta;

helgon: Han bor på för nordliga breddgrader, skaffa lite fakta innan du skriver något...

Senast ändrad:

↗ till inlägget

1. Jag bor inte i skåne eller vart det nu var.

2. Jag följer inte Nyheterna eller läser tidningar och sånt.

3. Det är bara svart och vitt (snö :)) om man tittar ut genom fönstret.

Lönt att skriva i tråden om man inte är drabbad.

↗ till inlägget

helgon: Han bor på för nordliga breddgrader, skaffa lite fakta innan du skriver något...

Och? Jag bad honom lägga en vild gissning, jag struntar fullständigt i vart han bor. Man borde kunna avgöra själv om det är storm eller inte, eller?

↗ till inlägget

Hur f*n skulle jag kunna veta det bara för att jag kollar ut genom fönstret?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in