Blir det bligare i månaden?
Wow, Biligare När Burning Crusade Kommer Ut?
Varför skulle det bli billigare? :S
Tror jag inte.
Tror aldrig att dom sänker månadspriserna..
↗ till inläggetTror aldrig att dom sänker månadspriserna..
Tror inte jag heller dom kommer göra det....Blizzard är nog nöjda med det priset det är nu. Men jag tycker att dom skulle kunna sänka priserna på "GameCard" Fast det kanske inte Blizzard håller i
↗ till inläggethar hört detVarför skulle det bli billigare? :S
synd :(
Nej, och det skulle dem tycka vara en dålig ide. Det kommer ju kosta mer när TBC kommer.
Mera? haha nu har du gott och slagit i skallen! :)
I alingsås på lekhörnan där jag beställt TBC special edition blir det 10% billigare :)
↗ till inläggetNej, och det skulle dem tycka vara en dålig ide. Det kommer ju kosta mer när TBC kommer.
Kommer dom Höja Månads Kostadnen till TBC?
Isåfall kommer jag begå självmord, lol :cool:
Vanliga WoW blir väl gratis i månaden om jag inte minns vad rykterna på min skola går helt fel?!
↗ till inläggetVanliga WoW blir väl gratis i månaden om jag inte minns vad rykterna på min skola går helt fel?!
Det tror inte jag på.. Det borde ju snarare bli dyrare för att få folk att köpa TBC
det är samma månadskostnad vare sig man köper TBC eller inte -.-
↗ till inläggetMmm... Det e samma gamecards man använder...det är samma månadskostnad vare sig man köper TBC eller inte -.-
Om dom skulle göra WoW gratis skulle det bli alldelles för fullt tror jag.
↗ till inläggetNe, då skulle nästan skit många csspelare som snackade skit om Blizzard när den kosta och kommer säga att det är bästa spelet. Sen så kommer det bli tråkigare!Om dom skulle göra WoW gratis skulle det bli alldelles för fullt tror jag.
Varför skulle spelet bli tråkigare för det?
Då skulle dem inte kunna fixa så bra servrar och då kommer dem bli tvugna att sätta battlenet servrar så kommer dem vara tvugna och radera alla gubbar, det kommer bli jävligt laggigt. Och så kommer många anti woware och börjar spela.
Vad det inte ungefär det jag sa? : Att det skulle bli för fullt. ?