kommer det mer zelda spel efter TP
Zelda Spelen
Ja, det kommer 1 spel till Nintendo DS som heter Phantom Hourglass. Andra spel är inte utannonserade men jag är säker på att fler spel kommer släppas då till Nintendo Wii. Jag tror inte det kommer fler till Gamecube men det återstår att se.
okej vet du om det är bra eller köpvärt jag har DS så jag kommer nog att köppa det
Phantom Hourglass har samma cell shading som Wind Waker, alltså Link ser ut som i Wind Waker eller också som i Minish Cap.
Spelet ser däremot intressant ut så det är nog köpvärt.
Såklart det kommer! Dessutom går det rykten om ett Zelda spel som dom har hållt på med till Wii i ett år just nu! :blink:
OKEJ :cool:
Det sägs att Nintendo gör en uppföljare för TP(asså en 2:a).Men om den kommer till GC och Wii elr bara Wii vet jag inte.
OKEJ hoppas det kommer till gamecube
Mmm det hoppas jag me,men jag tror inte det eftersom Nintendo riktar sig nog mest mot Wii än mot Gamecube med tanken på att det är så nytt.
↗ till inläggetJag hoppas VERKLIGEN att dom fortsätter Wing Waker 2 ..okej vet du om det är bra eller köpvärt jag har DS så jag kommer nog att köppa det
För den slutade så dåligt och den måste fortsätta :blink:
Man får väl hoppas på det bästa.... Zelda-spelen som jag har spelat har varit toppen, så får verkligen hoppas på något mer till Gamecube....
Nintendo kan man inte riktigt lita på helt...
Dom sa att det sista spelet som dom skulle släppa var Ocarina of time, en tid senare sa dom att Wind waker va det sista, och nu kommer iaf Twilight princess ut också.
Så man kan aldrig riktigt vara säker med Nintendo och Zelda Serien :D
(älskar Zelda spelen :D)
Hoppas det till Wii (om det kommer) blir lika bra eller bättre än TP. TP var roligt jättelänge.
Det klart det kommer till Wii (eller en framtida Nintendo-konsol). Hursomhelst så kommer det inte till Gamecube i alla fall.
Och Phantom Hourglass kanske är en uppföljare till Windwaker, vem vet? Det har ju i alla fall samma grafiska stil.
↗ till inläggetPH kommer utspela sig efter WW och karaktärer därifrån kommer vara med så det är inte helt omöjligt.Det klart det kommer till Wii (eller en framtida Nintendo-konsol). Hursomhelst så kommer det inte till Gamecube i alla fall.
Och Phantom Hourglass kanske är en uppföljare till Windwaker, vem vet? Det har ju i alla fall samma grafiska stil.
↗ till inläggetDet klart det kommer till Wii (eller en framtida Nintendo-konsol). Hursomhelst så kommer det inte till Gamecube i alla fall.
Det är i såna här stunder jag önskar jag hade en Ds :(
Det finns ju massor av grymma spel man går miste om ju.
två saker:
1. phantom hourglass är uppföljare till ww, men man får gå med stylusen, rita på kartor med stylusen(hehe), och så är NAVI med!?!?!?!
2. nintendo har SAGT att tp var det sista till gc, och jag har hört att ph är det sista till ds
är det nån som kör zelda minish cap därför att jag har fasnat i sista banan dark hyrule castle
:(
↗ till inläggetgamla nyheter....två saker:
1. phantom hourglass är uppföljare till ww, men man får gå med stylusen, rita på kartor med stylusen(hehe), och så är NAVI med!?!?!?!
2. nintendo har SAGT att tp var det sista till gc, och jag har hört att ph är det sista till ds
jag läste en sida förr att dom skulle börja sluta att tillverka Gc och GC spel. Så jag tror inte det kommer några mer Zelda spel till GC. fast inte vet jag det kanske inte var sant.