Bra att priset blev högre, men varför var det ett problem att så få skrivit?
Tävling - Skriv Inlägg I Nya Forumen
jag tror att han syftar främst på Politik,Orättvisor&Invandring jag tror att det bara finns 3 trådar där :huh:
Om man vinner och vill ta 4 gratis grejjer, kan man t.ex ta ett A100 och sedan välja 3 uppgraderingar till det gruppforumet då?
Och om den som blir vinnare och inte är online förräns nästa dag är han fortfarande vinnare då eller?
Du kan välja 4 föremål som finns i affären, inget annat. Gällande gruppforum så finns enbart 4 typer av föremål i affären och det är A010, A025, A050 och A100. Du kan ju dock exempelvis välja 4 föremål och sälja 3st av dem i Fuskamynt forumet och då få både det föremålet du behåller och FuskaMynt från de föremål du sålde.
Jag tycker Moder & Trender forumet har blivit en riktig hitt faktist ;)
Admin så man kan ta t.ex. 4 stycken byt titel.
↗ till inläggetJa, det stämmer. Du kan välja 4 st föremål totalt som finns i Affären. De kan vara olika eller samma eller en kombination.Jag tycker Moder & Trender forumet har blivit en riktig hitt faktist ;)
Okej tack då förstår jag.
↗ till inläggetJag tycker Moder & Trender forumet har blivit en riktig hitt faktist ;)
Borde man inte kunna köpa förlängningar till sitt gruppforum?
Genom att vinna denna tävling, blir man ju nästan rik :D
Synd bara att jag är så inaktiv.. :(
↗ till inläggetAlltså så kan man ta 4 st varningskort å spara dom ifall man skulle få varningar??Jag tycker Moder & Trender forumet har blivit en riktig hitt faktist ;)
0017:
Du kan välja 4 st föremål totalt som finns i Affären. De kan vara olika eller samma eller en kombination.
men om den som vinner inte är online förräns den2:a mars är han vinnare i alla fall då?
↗ till inläggetSorry, men vad menar du?men om den som vinner inte är online förräns den2:a mars är han vinnare i alla fall då?
Det är väll klart att han är vinnaren..
Jag tycker att du kunde "sprida ut" priserna lite mer så istället för att ha ett jättestort pris dela upp det så det finns t.ex. en etta, en tvåa och en trea, möjligtvis fler. :cool:
Mycket bra det ! :)
Kul! detta ska jag vara med på...
har just varit inne och skrivit lite och bidragit med aktivitet :)
är tävlingen fram till den 2:a mars?
Nej 1:a mars senast 23:59
från nu fram till och med 1 mars 21.00
Kul att folk läser första inlägget...
↗ till inläggetMen man kunde ju tjänat 1k fm mer.Men kan man göra så här da att man köper 2 st varnings kort, sen auktionerar man ut dom, för 19 000fm, då känar man ju fm :P
Hur ska ni ta kontakt med den som vinner? :mellow:
↗ till inläggetAntagligen via PM ;)Hur ska ni ta kontakt med den som vinner? :mellow:
admin diskuterar väll det via Pm.