↗ till inläggetHär kommer en ny..
Snälla kommentera.
va finns det för mer ramar då?
Snälla kommentera.
http://uniquegraphics.no-ip.org/index.php?showtopic=1845
Lite mer avancerad.
Snälla kommentera.
Försökte mig på en sån ram förut och det var inte så svårt som man kan tro.
Denna gjorde jag för ganska länge sedan. Ingen höjdare fast ramen blev ju ok iaf.
http://img211.imageshack.us/img211/3727/techborderbannerho4.png
Blev rätt nöjd kommentera
Här är lite nya godingar :D
Sett bättre från dig men 7/10 vad tyckte du om min?
↗ till inlägget6/10 på den övre och 6,7/10 på den undre, de är lite väl ljusa och har för lite kontrast den undre borde vara lite större så ramen får plats samtidigt som den ger plats åt resten av siggen. Men, keep up the work.Blev rätt nöjd kommentera
↗ till inläggetHär är lite nya godingar :D
Himla snygga 9/10 på båda :)
kan någon kommentera min polares bilder ?
Bidrar med mina egna nu :)
1-10??
Kommentera ..
0017-As grymma. 9/10, å 10/10 på den andra.
Burken-Vad är meningen mewd den bilden ? Ser bara en massa...Ser ut som min lille brorsa har lekt med photoshop.. 1/10.
JoK3R-Tråkiga, bakgrunder, fattas ram, texten passar inte in 1/10.
var laddar ni ner era program ? mezza mig
↗ till inläggetKollar'u efter noga ser du rendren, då blir nog allting lättare.0017-As grymma. 9/10, å 10/10 på den andra.
Burken-Vad är meningen mewd den bilden ? Ser bara en massa...Ser ut som min lille brorsa har lekt med photoshop.. 1/10.
JoK3R-Tråkiga, bakgrunder, fattas ram, texten passar inte in 1/10.
Jag kollade nog lite för snabbt förra gången, så jag såg inte rendern..
Men nu så ser jag den, så det blir väll 6/10..
@Mezox, den första var bara äcklig. Den andra var dock sweet. Men tycker många av dina är rätt lika. Variera dig ^^
↗ till inläggetPå den första så använde jag Difference, jag experimenterade med blend modes, när jag använde difference tyckte jag effekten såg ut som neon så jag gjorde en "originalversion" och en "lite anorlunda version".@Mezox, den första var bara äcklig. Den andra var dock sweet. Men tycker många av dina är rätt lika. Variera dig ^^
Det där med att variera håller jag lite med dig, dina bilder varier riktigt mycket, jag tycker dock inte att alla mina bilder är lika, vissa varierar ganska mycket medans andra verkar helt självklart vara skapade av samma person.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in