💬
Logga in
Fuska.se

Attraktiv

87 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

Brunetter och söta ansikten. ^^ Sen ska dom inte vara pinnsmala heller.

Nivå 4 · Lärling

Tja, gillar väl killar med ganska mörkt hår och blå ögon (men killen jag har är brunögd o.o''). Medellångt hår och ögonen är viktiga för det ger första intrycket för mig ^^

16 Feb 2007
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Tja, gillar väl killar med ganska mörkt hår och blå ögon (men killen jag har är brunögd o.o''). Medellångt hår och ögonen är viktiga för det ger  första intrycket för mig ^^

Hehe, typ sådär jag ser ut :P

Nivå 4 · Lärling

En tjej ska inte vara för lång, hon ska vara sådär medellång, eller lite kortare än vad man är själv.

Hon ska ha långt mörkt hår, och mörka ögon som man kan stirra sig blind i.

Hon ska ha ett leende som bara får en att smälta.

Hon ska...

Vänta lite!

Den tjejen finns ju redan...

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Tja, gillar väl killar med ganska mörkt hår och blå ögon (men killen jag har är brunögd o.o''). Medellångt hår och ögonen är viktiga för det ger  första intrycket för mig ^^

Haha xD

Jag glömde att han ska vara en spinkig(Inte för mycket >.<) kille, inte så jättelång då känner jag mig kort xD

och, detta är inte så viktigt, men han ska helst ha en bar klädstil inte sätta på sig EXAKT vad som helt ._. Men jag gillar alla klädstilar egentligen så det spelar ingen roll o.o

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Skojar du? Det ända som inte stämmer in på mig där är att jag är lång :D (jag kanske inte är spinkig heller då, men jag är inget fläskberg direkt)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Röven, pattarna, ögonen och håret.

Nivå 0 · Nykomling

Hellre söt än snygg.

Så ska det vara fint hår, fina ögon (helst gröna =D) och inte lång. (helst medellång).

Nivå 6 · Fuskare

vad menas med Aktraktiv :blush: ;:

17 Feb 2007
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

haha XD

Vad coolt ;P

19 Feb 2007
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

aa, en riktig slump :)

20 Feb 2007
Nivå 12 · Mästerfuskare

Finns många : )

21 Feb 2007
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Röven, pattarna, ögonen och håret.

samma här

22 Feb 2007
Nivå 4 · Lärling

Rakt på sak ;). Håller med. Fast hellre välformade bröst än stora ;). Helst långt, mörkt hår. Ögonen spelar ingen större roll.

23 Feb 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Ansiktet är viktigast :)

Nivå 1 · Novis

En ”attraktiv” kille i mina ögon är någon som är rätt så muskulös men inte för mycket. Han måste ha härliga biceps och underarmar (hehe). En ”attraktiv” kille har också magmuskler, eller i alla fall något att visa upp… Thihi

Jag faller också för killar med ”barnsligtutrycket” i ansiktet… Kindben är också hett...Och ett par härligt vackra ögon man kan drömma sig bort i är ett måste.

Annars är det nog en snygg klädsel (punk typ^^) och svart hår hetast i mina ögon..

24 Feb 2007
Nivå 5 · Fuskare

Jag gillar tjejer som är lite mer sötare än snyggare. Dom ska vara lite kortare inte för smal. Ett fint arsle är bra. Brösten behöver inte vara stora det duger om hon har något välformat som gå o ta i. Sen så är ju ansiktet viktigaste ljusblåa ögon som man kan stirra sej in som man blir aldeles lam av.

1 Mar 2007
Nivå 5 · Fuskare

Hon ska helst inte vara längre än mej :P

Men som nån annan sa visst skulle det vara ett plus med en fin bakdel och bröst men det är inget som man måste ha. En fin bakdel kan vara en liten och söt, bröst kan vara små och söta också. Men om hon har ett sött ansikte så skiter jag i resten.

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

sött ansikte e väll ganska stort + ^^

själv gillar jag breda axlar, god knows why  :blink:

så kan väll drömkillen va snäppet längre än jag då... känns på ngt sätt bättre då XD

Its ur lucky day

Nivå 5 · Fuskare

Jag tycker att hon ska ögon man inte kan sluta titta i man fastnar typ på nått sätt

och ansiktet helt klart och inte överdrivet stora bröst det tycker jag är fult.

Men ansiktet är helt klart vad jag tycker och håret ska va långt inte typ flint skallig.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in