Jaa, vilket utseende tycker du är attraktivt, jag frågar om utseende nu. Ja, jag vet personligheten räknas, men det här ämnet handlar om utseende, skriv om det kön du tycker är mer attraktivt.
Attraktiv
jag tycker tjejer e mer attraktiva en killar för mej då :P
mm, ganska dum fråga egentligen men jag misstänker vagt att vi missuppfattar det hela.
Jag frågar hur man tycker någon ska se ut för att de ska vara attraktiv.
Med det sista tillägget menade jag att tjejer skriver om killar, killar skriver om tjejer, undantaget är om man är homsexuell.
hah likt många killar märker man ju mkt med brösten, fast det är ju inte alls, jag tänker mke på ansiktet, bakdelen och typ allting faktiskt, håret oxå.. XD
Allt i ansiktet. ^^ Och håret. ;P
sött ansikte e väll ganska stort + ^^
själv gillar jag breda axlar, god knows why :blink:
så kan väll drömkillen va snäppet längre än jag då... känns på ngt sätt bättre då XD
↗ till inläggetSame thing here... Som ung så är det ju många som tänker på just brösten och "bakdelen. ;)hah likt många killar märker man ju mkt med brösten, fast det är ju inte alls, jag tänker mke på ansiktet, bakdelen och typ allting faktiskt, håret oxå.. XD
Men ja ansiktet är ju nåt man tänker på :)
ögonen och håret är väldigt viktigt...sen kommer resten av ansiktspaketet
Själv tittar jag aldrig på bröstet eller bakdelen, så som många andra gör.
Jag skulle föredra en tjej som är söt och fin än en stropig och snygg tjej.
Ögonen är ju också viktigt, som han ovanför mig sa.
Tja, jag bryr mig egentligen inte om utseendet särskilt mycket.
men om vi måste så, Tjaa, ett fint ansikte....
Och så tycker jag det är fint med lite mull. (vet inte varför).
räcker ordet fin
Men ansiktet är ju trots allt det viktigaste...
↗ till inläggetsött ansikte e väll ganska stort + ^^
själv gillar jag breda axlar, god knows why :blink:
så kan väll drömkillen va snäppet längre än jag då... känns på ngt sätt bättre då XD
Hur lång e du? :)
Jag tkr nog tjejen i helhet, jag menar visst e d ett plus med en snygg bakdel och bröst men ifall då denna tjejen har
ett fult (enlgt mig fult, vi har alla olika smaker) ansikte så förstörs ju resten på nåt sett. jaja, d e iallafall d jag tkr.
jag tycker om bröst men dom behöver ju inte va värsta bävermeloner!
Hår, ögon, ansikte ja allt sånt..
Baken definitivt.
Snygga bröst är väl ett + men jättestora tycker inte jag e snyggt.
Jag tycker att en "attraktiv" tjej ska vara mycket söt. Och absolut inte bossig. :D
fina ögon och ett nice smile så är man ju trollbunden :P
Ansiktet är lätt viktigast. Dvs ögon, läppar (ett gulligt leende e ju alltid trevligt) och hår. Men det klart man kollar på baken och brösten också ;)
Men viktigt är det också att allting passar ihop, tjejen som helhet måste va fin som nån annan sa. Enligt min åsikt i alla fall.