Hoppa till innehåll

Attraktiv


Mezox
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag gillar tjejer som är lite mer sötare än snyggare. Dom ska vara lite kortare inte för smal. Ett fint arsle är bra. Brösten behöver inte vara stora det duger om hon har något välformat som gå o ta i. Sen så är ju ansiktet viktigaste ljusblåa ögon som man kan stirra sej in som man blir aldeles lam av.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 87
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hon ska helst inte vara längre än mej :P

Men som nån annan sa visst skulle det vara ett plus med en fin bakdel och bröst men det är inget som man måste ha. En fin bakdel kan vara en liten och söt, bröst kan vara små och söta också. Men om hon har ett sött ansikte så skiter jag i resten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att hon ska ögon man inte kan sluta titta i man fastnar typ på nått sätt

och ansiktet helt klart och inte överdrivet stora bröst det tycker jag är fult.

Men ansiktet är helt klart vad jag tycker och håret ska va långt inte typ flint skallig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Tänker faktiskt nästan aldrig på bakdelen, föredrar medelstora bröst, är de för stora är det bara fult. Sen gillar jag hellre långt hår som inte är uppsatt på något sätt, och givetvis ett sött ansikte, jag tycker faktiskt inte alls om såna där "snygga" ansikten om ni fattar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Jag gillar tjejer som är lite mer sötare än snyggare. Dom ska vara lite kortare inte för smal. Ett fint arsle är bra. Brösten behöver inte vara stora det duger om hon har något välformat som gå o ta i. Sen så är ju ansiktet viktigaste ljusblåa  ögon som man kan stirra sej in som man blir aldeles lam av.

 

 

word -_-

Fast ögonen måste inte vara blåa^^

 

 

@Umbreon_Moon:Jag gillar oxå de av nån anledning :wub:

Alltså, ja fattar inte vf alla tjejer vill va så jeffla smala å skit, de e bara fult FFS!

Redigerat av MightyMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag "tänder" inte riktigt på verkliga killar, bara väldigt sällan. Det jag gillar UTSEENDEMÄSSIGT hos en kille är långt hår, helst svart, inga hemska piercings, görna en tatuering, men en på armen, tycker det är fult på halsen osv.

Muskler är ju aldrig fel, vill gärna inte ha en klenis, då jag inte vill vara starkare... Och längre än mig ska han vara.

 

Usch, vilka krav jag har, inte konstigt att jag kommer dö ensam :(

 

PS. Killen får gärna se "farlig" ut. DS

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...