Tänker faktiskt nästan aldrig på bakdelen, föredrar medelstora bröst, är de för stora är det bara fult. Sen gillar jag hellre långt hår som inte är uppsatt på något sätt, och givetvis ett sött ansikte, jag tycker faktiskt inte alls om såna där "snygga" ansikten om ni fattar.
Attraktiv
↗ till inläggetRöven, pattarna, ögonen och håret.
Håller med fullständigt ;)
Brunett, hellre söt än snygg sen skiter jag i resten.
↗ till inläggetJag gillar tjejer som är lite mer sötare än snyggare. Dom ska vara lite kortare inte för smal. Ett fint arsle är bra. Brösten behöver inte vara stora det duger om hon har något välformat som gå o ta i. Sen så är ju ansiktet viktigaste ljusblåa ögon som man kan stirra sej in som man blir aldeles lam av.
word -_-
Fast ögonen måste inte vara blåa^^
@Umbreon_Moon:Jag gillar oxå de av nån anledning :wub:
Alltså, ja fattar inte vf alla tjejer vill va så jeffla smala å skit, de e bara fult FFS!
1: inte tajta jeans ska helst vara mörka :P
2: stor hängig t-shirt helst svart färgad xD
Och hon ska inte snacka så lame... :wub:
ehh brunett,fina ögon söt/snygg :D
Jag "tänder" inte riktigt på verkliga killar, bara väldigt sällan. Det jag gillar UTSEENDEMÄSSIGT hos en kille är långt hår, helst svart, inga hemska piercings, görna en tatuering, men en på armen, tycker det är fult på halsen osv.
Muskler är ju aldrig fel, vill gärna inte ha en klenis, då jag inte vill vara starkare... Och längre än mig ska han vara.
Usch, vilka krav jag har, inte konstigt att jag kommer dö ensam :(
PS. Killen får gärna se "farlig" ut. DS
Hahahao. Jag vet inte. Tror jag håller med. Ett sött anskite är alltid fint!
sött och inte mycket mer,vaker går bra och gjärna fler IQ en jessica simpson
Ett fint ansikte brukar göra det mesta.
↗ till inlägget:bah:Ett fint ansikte brukar göra det mesta.
Klen, dålig på alla sporter, lagom smal, runda bröst, snyggt ansikte, långt hår, stora ögon, inte finnig, inte blek, snygg röv.
↗ till inläggetKlen, dålig på alla sporter, lagom smal, runda bröst, snyggt ansikte, långt hår, stora ögon, inte finnig, inte blek, snygg röv.
Yes, och du är 6 år? :S
kortare än mig(Jag e 1,91)hehe..Inte gigantiska boobs eller översminkad :) Det e bara falsk snygghet om man är sminksnygg..Annars kan dom la vara attraktiva ifall dom e söta,ha mer IQ än de flesta IQBefriade kycklingarna i min klass :P Sött ansikte e oxå nått :)(där kom ansiktet igen:O)
↗ till inläggetDessutom, är man kär i någon blir ju denne automatiskt söt i den käres ögon.
Så sant.
Man måste vara vacker och fin med attraktiva ögon
Rådjurs ögon är aldrig fel och en sju h*lvetes personlighet
↗ till inläggetJag tycker att en "attraktiv" tjej ska vara mycket söt. Och absolut inte bossig. :D
Jo, hon ska vara bossig:P Lagom stora bröst och ett snyggt ansikte.
Få se om man bara ska gå efter utseendet så vill jag ha en söt kille, kollar oftast på ögonen och håret. Ett plus är ganska stora händer, tycker att det är fint av någon undlig anledning. Fast ansiktet känns viktigast.
Och som Zwailon skrev så blir en person atomatiskt söt när man är kär i den personen.
↗ till inläggetHaha, kunde inte sagt det bättre. :)Röven, pattarna, ögonen och håret.