ena är 96 KB stor ( dålig bild )
ena är 1.65 mb stor ( bättre bild )
SNÄÄLLAAA alla rs player .. skirv komentarer vad ni tycker om det jag gjort med min gubbe på en vecka .. och ja skojar inte !!! PS. det var då i lördas ja börja :).
ena är 96 KB stor ( dålig bild )
ena är 1.65 mb stor ( bättre bild )
SNÄÄLLAAA alla rs player .. skirv komentarer vad ni tycker om det jag gjort med min gubbe på en vecka .. och ja skojar inte !!! PS. det var då i lördas ja börja :).
vill du höra ordet bra?
det va unte så bra
nja .... ingen kanske tror ju på mig :)
vadå vill du skryta eller ? >:(
Han vill väl antagligen skryta...
Det där är vad man kan göra på några dagar om man vet hur spelet fungerar.
Han vill ha tips, vad han kan göra och så -.-
Få att str o def till 40
men lol jag visar bara att hur bra jag kan träna en gubbe .. så tröga OMG ... inte du mihker :P
ganska bra tycker jag
Vad är ditt rs namn? Vi kan bli friends!
P.S. Väldigt bra om du får woodcutting först 30 sen 60 och fishing & cooking 40
men lol .. heter sp3ttanx coh har nu 40 attack 40 defence 33 strenght 30 fishing 31 woodcut hehe ^^.. tränar bara combat för dragon slayer ;)
säjer bara en sak:
RUNESCAPE SUGER!!! ;)
ok det var sk*tvetigt av dig att säga det .. ja har en sak att säga till dig !!!!
.. WHEN AN MAN LIKE I GET BORED ON OTHER GAMES I NEED TO PLAY OTHER GAMES TO HAVE FUUN ... so please sh*t off :)
↗ till inläggetsäjer bara en sak:
RUNESCAPE SUGER!!! ;)
Ja men skriv inte här då? Du har bombat ner massa trådar med samma mening
Inte så bra faktiskt på 2dagar blev jag typ lvl 31
↗ till inläggetdet struntar väl jag i? det mesta som gäller är att ha mkt i alla stats fattaru väl? ingen bryr sig om VILKEN lvl man är .. bara hur bra man kan vara eller hur mkt man har i stats allså :PInte så bra faktiskt på 2dagar blev jag typ lvl 31
EDIT: håll er VID ÄMNET OCH JAG SA '' KOMENTERA OM MIN GUBBE INTE VAD NI SJÄLVA HAR GJORT >< '' tack!
Har ingen aning hur mycket du har kört och så men när jag hade spelat i en vecka så hade jag iaf inte sådana stats, men det verkar ju vara bra iaf. Fortsätt och träna på... :)
Dragon slayer är lätt. Jag hade 48 i combat och full addy med rune scimmy och ett gäng lobster och str potions.
k .. 123spil jag hade tränat den så på en vecka men ingen tror ju mig men ja har gett allt ja kunnat för den gubben :D
alltså seriöst, jag är nu tebax för en liten snabb kommentar :P
ganska fint men men, du hade ju kunnat lyssna på mig ;) hade allt gått lika bra utan mig tror du?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in