💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp! Är Hon Kär I Mig ?

25 svar · startad

Jag är en kille på 12 år och går i 5:an... Det är en tjej i klassen som är super söt! och jag undrar hur man vet att hon också är kär i mig.. Jag är en ganska klen kille och går intte i någon sport.. och jag är ganska kortväxt.. snälla hjälp mig! HUR SKA JAG MÄRKA ATT HON TYCKER OM MIG!

Nivå 2 · Novis

Fråga.

Jag kan ju inte bara fråga henne :angry: jag måste ju veta om hon gillar mig först!

Nivå 7 · Fuskare

Om hon tittar på dej mycket och typ ler varje gång, så är det väl ett tecken på att hon gillar dej.

öh, är du 12? det står 22?

Nivå 7 · Fuskare

Han tryckte väl in det när han blev medlem.

Nivå 5 · Fuskare

Det kan ju Admin fixa ändå om han frågar...

Och du kan ju börja med att vara extra trevlig mot henne.

28 Apr 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare

Fråga.

Pratar mer med henne och så.

Nivå 3 · Lärling

Fråga henne, du kan ju inte få reda på det om du inte frågar! Jo, visst men du kan inte vara 100% säker, är ni bra kompisar?

Nivå 6 · Fuskare

Sätt dig gärna vid samma bord i matsalen, prata med henne om allt möjligt men gör det inte för mycket bara. Det brukar inte tjejer gilla.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Jag kan ju inte bara fråga henne  :angry:  jag måste ju veta om hon gillar mig först!

Du är ju dum i huvudet. :angry: :angry: :angry:
Nivå 5 · Fuskare

Är hon populär bland killarna? Isåfall, glöm henne, du har ingen chans. I annat fall, prata med henne, försök så gott du kan och se hur hon reagerar på ditt initiativ.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Är hon populär bland killarna? Isåfall, glöm henne, du har ingen chans. I annat fall, prata med henne, försök så gott du kan och se hur hon reagerar på ditt initiativ.

Hur f*n kan du säga att han inte har någon chans på henne bara för att hon är populär bland killarna.

Hon kanske gillar sånna killar som Mackan330.

↗ till inlägget

Jag kan ju inte bara fråga henne  :angry:  jag måste ju veta om hon gillar mig först!

jag håller med citrusfrukt, det finns bara ett sätt, fråga

Kom igen grabben fråga!

Så gjorde jag iallafall :D Det funka.Sitt me henne som dom säger men säg inte nåt fel då blir det kaos *gulp*Har typ alla efter mig nu. :blink: '

Men e ihop me hon nu :P Testa själv!

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

I den åldern ska det mycket till för att en kille som inte tar plats ska bli ihop med en populär tjej. Inte omöjligt, men knappast troligt.
29 Apr 2007
Nivå 2 · Novis

Daska * i ansiktet på henne och se vad hon gör ! :D

Senast ändrad:

2 May 2007
Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Klart du kan? Hur i h*lvete skall du annars få reda på det?

↗ till inlägget

Hahaha exakt!

Nivå 2 · Novis

Hehe. Fråga på MSN eller sms!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in