💬
Logga in
Fuska.se

Andar/spöken

140 svar · startad

Ektoplasma är ju en del av cytoplasma som finns i växter.

10 May 2007
↗ till inlägget

man kan inte säga att dom inte finns, om det inte är bevisat

...Och man kan inte säga att de inte finns eftersom det inte heller är bevisat.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Då kan man gå efter sannolikheten, att spöken inte finns är mycket mer sannolikt är att de gör det.. nöjd

↗ till inlägget

Jo det är sant men ektoplasma ingår även i paranormala fenomen.
↗ till inlägget

Innan jag såg Urban Legends filmerna tyckte jag precis som du...

↗ till inlägget

hur då

måste alla prata om spöken dom existerar inte allt är trick eller tillfälligheter

Trådstartare #127
↗ till inlägget

Haha, vad tror du tråden handlar om? Jak tror heler inte på spöken ajg har farmor inte set så jag tror inte men trick

Jag har alltid trott på spöken och häxor, varför vet jag inte...

↗ till inlägget

Vi pratar om övernaturliga saker, att lägga till sannolikheten som bevis är bara spam enligt mig hehe :P

Btw, varför skulle det vara mer sannolikt att det fanns än vad att det inte fanns? Jag vill ha orsaker på båda sidorna, något bevis för att det finns och tvärt om, annars är det onödigt att skriva det.

Precis, jag tror att det är 50/50. Dessutom kan ingen bestämma vad som är mest sannolikt.

11 May 2007
↗ till inlägget

ja de thar jag iofs hört men vad är Ektoplasma och cytoplasma då?

... säger bara kolla här ;p har för övrigt jävligt stark tro på sådant här

www.sannamedium.se

↗ till inlägget

att du aldrig sett en ande kan vara en anledning till att det är mer sannolikt att de ej existerar..

en ande kanske inte går att se?

12 May 2007
↗ till inlägget

Hmm... onödigt att använda quote funktionen där för det hörde inte ihop med mitt inlägg över huvud taget, det bara ditt inlägg sämre och bevisar att du inte läst mitt inlägg.

Men anyway, bara för jag inte har sett det betyder inte att det är mer osannolikt att det finns. Det är ju som att säga att du har inte sett Area 51 i värkligheten men du det är sannolikt att det finns. Nu får du ge dig!

↗ till inlägget

en ande kanske inte går att se?

hur skulle nån alls kunna "veta" att de existerade om denna aldrig sett nån?

Hur kan någon veta att Gud eller Djävulen finns? Inget har ju set någon av de heller.

min åsikt är att andar och andra spöken och skit bara är trams jag menar om dem nu fanns vore dem väl bara nått genomskinligt skit som inte kan göra nått, som på vissa filmer ser man spöken och skit "flytta" saker rakt ner i golvet utan att nått är i närheten. jag menar hur lätt är inte det att fakea? tror att alla filmer om spöken är bluff.

↗ till inlägget

Hur kan någon veta att Gud eller Djävulen finns? Inget har ju set någon av de heller.

Och hur kan du veta det eftersom du kanske inte har träffat någon person som har sett Gud eller djävulen. Om det nu är någon som har det, vilket jag inte tror.

Allt handlar om vad man tror. När du dör så kanske du får veta att det var Hitler som var Gud. Det handlar om vad du tror på...

15 May 2007
↗ till inlägget

BTW, spökbilen, kunde inte bilen ha lyckats köra under stängslet, för det svajade ju när polisen kom fram...

vad det kan ju ha hänt något före?

visst ser vissa filmer fakeade (stavning) ut, men vad ger det att göra en fake film? vissa är säkert sanna, men det blir svårt att tro på saker och ting, när de flesta är fake.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in