💬
Logga in
Fuska.se

Senaste Stora Bråket Ni Var Med I?

34 svar · startad

Trådstartare #1

Vilket var det senaste stora bråket ni var med i? Själv minns jag inte, har inte varit med i något stort bråk på hela fyran.

Orkar inte delta i bråk. Men startar bråk händer väl :rolleyes:

↗ till inlägget

Orkar inte delta i bråk.

20 May 2007

Hmm... Tror det var nott med Fotboll. Vet inte riktigt.. Aja jag försökte iaf att hålla log profil :)

hmm...en femma sag att jag var cp och jag slo han så att han fick nes blod sen kom 3 av hans vänner och jag slo alla dom och kasta en rakt i väggen och sparkka dom på markken =D sen blev det rektor,kvarsittning,hem rigning...messt gnälldee läran för att 2 av dem hade näsblod.. jag slo int ens allt vad ja kunde!! sj tykkte jag det int borde blii nånting för d var bara dom som endå skulle få lätt näsblod... :angry:

när jag slog till en femma på käften när några bråka me min kompis.

Brukar aldrig vara inblandad i bråk eller så men jag blev mobbad i början av sjuan och då hände det att jag hamnade i duster.

21 May 2007
↗ till inlägget

hmm...en femma sag att jag var cp och jag slo han så att han fick nes blod sen kom 3 av hans vänner och jag slo alla dom och kasta en rakt i väggen och sparkka dom på markken =D sen blev det rektor,kvarsittning,hem rigning...messt gnälldee läran för att 2 av dem hade näsblod.. jag slo int ens allt vad ja kunde!! sj tykkte jag det int borde blii nånting för d var bara dom som endå skulle få lätt näsblod... :angry:

HAHAHAHAHAH!!! Hoppas du är ironisk.. ska jag skratta eller gråta omg

22 May 2007

jag minns inte, det har inte vart något stort bråk på länge

23 May 2007

EDIT:bror min -.-'

När SImon jagade mig när jag o malm åkte kundvagn, så bråkade alla sexor med simon i 9:an

Senast ändrad:

De var väl när jag gick i en engelskskola.Där bråkade jag med nåra tyskar och sen fick jag lite damp och börja sparak den dära tyska killen och sen blev det bråk.

Jag hamnar/startar aldrig bråk,

så jag kommer inte på något.

↗ till inlägget

Jag hamnar/startar aldrig bråk,

så jag kommer inte på något.

Samma här. Jag orkar inte bråka med någon.

Hmm.... senaste stora bråket var nog någon gång i fyran eller femman. Annars har jag nog inte varit med i något. Inte vad jag kan komma på iaf.

Senast ändrad:

24 May 2007

Spöat upp en kaxig kille i min klass. Det hände i 6:an

25 May 2007

HEHE, jag är knappt med i nått bråk, det är jag som går runt och slår på alla, jag är ca 1.89 lång :D

Jag älskar att vara på några fjollor i 8:an, hehe jag har respekt..

lol, jag bryr mig typ inte om när jag slår, men jag slår ju bara på armarna..

Men jag tar inte i nått, men det känns.

Men senaster bråket....Visstja, det var för nån vecka sen jag frågade en klas ögon rom, om han hade snus :P men då sa han nej, jag bara joda då puttade han til mig, då puttade jag in han i skåpet, då sprang han hem, en i 9:an alltså, sen ringde en lärare hem o sa att jag hade gjort så att han fick en hjärn skakning...

↗ till inlägget

ett gigantikum bråk som några fula 7:or gjorde mot oss 9:or Aaarrghh!!

Den fulaste lilla skiten sparkade mig på helige hans då j*vlarr blev jag arg o så mobbade jag honom....de hände för några veckor sen o han lipar så fort han ser mig :o :P

12 år? 9:an?

übersmart eller?

28 May 2007

Har aldrig varit med i något bråk men andra killar i min klass går ofta fram och muckar gräl med nior. Det slutar oftast med att de sitter hos skolsyster med näsblod...

2 Jun 2007

Det var nog när en i min klass slog ut tänderna på en annan, då blev det värsta fajten och jag kom med i fajten också.

6 Jun 2007

Det var ett bra tag sen jag var i ett bråk i skolan. Över ett år. Vi skule börja 40 min senare än vanligt och jag var där väldigt tidigt. Då var det några andra som kom och vi blev osams. Jag tror jag slutade allt med att dra nån i håret så hårt så det nästan gick av, haha.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in