Det var en gång två älgar som var ute och flög. Då sa den ena älgen till den andra: Du har en muffin i örat. Älg2: Vad säger du??? Älg1: Du har en muffin i örat!!! Älg2: Vad säger du, jag hör inte för jag har en muffin i örat :D
Två Älgar!
Den där var bra :)
jag vet <_<
gammalt sak-i-öra skämt <_<
De e meningen att han ska ha en bulle i örat, muffinsen förstörde de roliga... :huh:
Det var en gång tre elefanter som var ute och flög, då trillade den ena ner, så sa den andra, det gör inget, vi har en brödrost!! xD HIHIHI!
hehe
eeh... va?
Öhh...? :huh:
Jag blev just rädd för Bullar och Muffins :S
hehe
Ett av alla konstiga skämt som man inte förstår. Fast ibland kan ju vissa vara roliga ändå :P
Eh? :blink:
Det är ju de som e meningen
Följande drog min kompis till mig när vi var ute och gick:
Det var en gång tre norrmän som var ute och jagade. De jagade tillsammans och plötsligt kom de fram till ett spår som de inte riktigt var bekanta med. "Det här är helt klart ett älgspår" sade den första norrmannen. "Nej men ser du inte? Det är ju en varg som har gått här" Sade den andre. "Jag tror snarare att det är ett lodjur som gått här" Sade den tredje. Och det dröjde inte länge först alla tre norrmännen plev överkörda av tåget. :D
Det ska vara 2 elefanter och en bulle. http://www.coolsmilies.net/signs/protest.gif
hehe
Men nu när man tänker efter, kan älgar flyga?
↗ till inläggetDet var en gång två älgar som var ute och flög. Då sa den ena älgen till den andra: Du har en muffin i örat. Älg2: Vad säger du??? Älg1: Du har en muffin i örat!!! Älg2: Vad säger du, jag hör inte för jag har en muffin i örat :D
Ja skrattade ihjäl mig första gången jag hörde den, men nu är den inte lika rolig.
*oseriöst*hur kan'ru leva då om'ru skratta ijäl dej då? ;: