skulle någon kunna vara snäll och visa mig en sida där man kan kolla vad de olika photoshopen kostar?
Photoshop Sida
§1.3 -.-
lol :rolleyes:
↗ till inläggetja det är ju bra men då har man ju så bråtom. man tar det bästa snygga och vips!.... super dålig bild. vill köpa§1.3...
kostar runt 7000-9000kr men köp det du..
↗ till inläggethe!... har alla som har photoshop betalat så mycket?!!kostar runt 7000-9000kr men köp det du..
Nej. I vissa fall följer det med datorn. Men annars har ju vissa laddat ner det illegalt som vi inte ska diskutera här ^^
Ja, fett fattig du är som inte har råd med det.
Vad tror du? OFC alla har laddat ner det. >_>
och andra använder gimp som e gratis men själv har ja photoshop de kostar men gimp å gratis å är lite sämre
↗ till inläggetjag är inte fattig! vår familj har vunnit 6000000Ja, fett fattig du är som inte har råd med det.
jag har redan ett photoshop som är mycket billigare och sämre.
asså vi har gått för mycket off topic. jag ville ha en sida
↗ till inläggetIroni.Ja, fett fattig du är som inte har råd med det.
adobe.com om du nu vill köpa det.
Webhallen tror jag har också.
OffTopic: Och du som vann pengar, du råkar inte bo i Oskarshamns-trakten?
Ska jag vara ärlig så har nog ingen på fuska köpt sitt Photoshop även om många så innerligt tjatar om hur hemskt det är med olaglig nerladdning.
Men om du verkligen ska köpa det så är nog pricerunner ett bra val eftersom dom kan leta upp vart det är billigast.
Egentligen så kör både jag och flertal andra jag känner. Om man inte tjänar pengar på det program eller likande man har illegalt så är det "nästan" lagligt. Altså när man vill tjäna pengar på sina bilder i Photoshop så bör man köpa det. Annars om en kille eller tjej på 14-17 år vill leka runt lite anser jag det Ok.