💬
Logga in
Fuska.se

Skin Till Boardern Runt Skrivbordet

9 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Hej, någon som vet vart man hittar skinns till det runt skrivbordet ? asså där start , klockan och allt shit är ?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Sök lite bland inläggen här, så hittar du säkert nått. :cool:

26 Jun 2007
Nivå 2 · Novis

PLz -.- En länk för den late? Eller menar du dina inlägg?

Nivå 8 · Veteranfuskare
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #5
↗ till inlägget
thnks alot fick virus av dem, tur att mitt virus skydd tog bort dem innan något hände...
Nivå 8 · Veteranfuskare

Förlåt, har alldrig kolla på dem... Bra att du sa det iaf...

Nivå 4 · Lärling

Om man orkar är det bara att googla Windows skin eller något liknande. -.-

Nivå 4 · Lärling

Lol det är inte virus den ändrar register filerna och då tror ditt antivirus att det är virus eftersom den försöker ändra viktiga windows filer.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #9
↗ till inlägget

Lol det är inte virus den ändrar register filerna och då tror ditt antivirus att det är virus eftersom den försöker ändra viktiga windows filer.

Konstigt att jag fick en pop up där det stod: We have found a virus in this map, the virus has been deleted och allt de shitet

-EDIT- Har laddat ner en som jag googla fram, fast jag vet ej hur jag får den att komma dit , har den som en .zip på skriv bordet har även extraherat den ... men när jag går in på egenskaper så vet jag inte hur jag gör, please hjälp :) ?

-EDIT- Fixa det...

Senast ändrad:

27 Jun 2007
Nivå 3 · Lärling

Det finns ju ett annat alternativ som är helt gratis, virusfritt och som inte kräver någonting om du vill köra virutella teman (dvs, ändra utseendet på skrivbordet).

Programmet, eller filen är egentligen bara en .dll-fil som byts ut. Du behöver alltså inga systemkrävande program igång för att köra dessa virtuella teman, utan du öppnar de endast som om de vore ett vanligt tema.

http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=140707

Finns mer hjälp och information i forumet. Installern kan krångla, så du kanske behöver byta ut filen manuellt.

Instruktioner om de finns också i forumet.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in