💬
Logga in
Fuska.se

Vad Ska Jag Göra?

26 svar · startad

Jag har en flickvän som jag skickar en massa epost till men får inget svar! Hon bor inte i samma stad som mig. :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag har en flickvän som jag skickar en massa epost till men får inget svar! Hon bor inte i samma stad som mig. :unsure:  :unsure:  :unsure:  :unsure:  :unsure:

Hon kanske aldrig kollar e-posten?

Nivå 3 · Lärling

det e ett problem om du inte bor nära men har du testat att ringa? :huh:

Nivå 7 · Fuskare

Hennes data kanske är sönder?

21 May 2007
Nivå 1 · Novis

Ring henne. de kommer lösa allt ;)

22 May 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare

hon kanske har uppkopplingsproblem. be henne kontakta konsumenttjänst för sin dsl-leverantör, via telefon lämpligast.

↗ till inlägget

hon kanske har uppkopplingsproblem. be henne kontakta konsumenttjänst för sin dsl-leverantör, via telefon lämpligast.

hahaha roligaste jag läst på detta forum på mycket länge. Tack för den :)

23 May 2007
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Go slasktratt ;D xD NAe men..

Testa att ringa?Eller skicka ett fint litet brev?Trots allt e du bara 9år och du kommer ha fler tjejer/kvinnor i din framtid:)

27 May 2007
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Haha. Den var bra :D

Skriv till henne på msn om ni har det? Eller gör som dom andra säger och ring henne om du har telefon nummret... Eller så ignorerar hon bara dina mail :huh:

28 May 2007
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Det kan ju vara så men jag tycker att du ska ringa henne.

2 Jul 2007

eller kan du smsa ifall båda har mobil

Ehm, proplemlösare är inte mitt namn, men du kanske kan, ehm, jag, vet inte, hehe.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Väldigt smart att ha ett far-distance förhållande, speciellt om man är nio år gammal.

karnse ä en gammla K*t gubbe som gillar småbarn :o :o ;)

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Väldigt smart att ha ett far-distance förhållande, speciellt om man är nio år gammal.

Håller Med Zwailon, är man 9 år gammal så kan det vara svårt att ha ett seriöst förhållande med någon och alldra helst ett med lång distans i mellan. Svarar hon inte längre på din e-post så kan det tyvärr vara så att hon tappat intresset.

6 Jul 2007
Nivå 3 · Lärling

Många kollar inte sin e-post nu för tiden, och precis ett distansförhållande när man är 9 är inte så smart kanske.

27 Jul 2007

om du skickar en massa epost och inte får nåt svar så skriv ett brev och skicka till hennes adress eller ring henne det kommer att lös allt till 100% :)

Nivå 3 · Lärling

det vett i f*n, som både selene och zwailon säger så är det det ganska svårt att ha ett seriöst förhållande vid nio.

29 Jul 2007
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

det vett i f*n, som både selene och zwailon säger så är det det ganska svårt att ha ett seriöst förhållande vid nio.

tro mig det är de inte. man tycker inte att man är liten när man är 9o lika lite som när man är 14

jag tror han klarar det. inga problem grabben :D

30 Jul 2007
Nivå 5 · Fuskare

omg, han har inte svarat :P Men jag tror hon dissar dig

jag tror att tråden är ett skämt eftersom han inte svarar

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in