Man kan bara se sina "egna" varningar var det en ny funktion med det nya forumet ?
Varningarna Syns Inte Längre, Varför?
Ja.
Det har hänt att vissa säger typ: HAHA du har 4 varningar HAHA.
Därför tog nog Admin bort det.
Jag tror det var för att i det nya utsendet så gick det inte att se andras. Men jag vet inte . Tycker det är dåligt..
Exempel.. när jag vill lägga till nya moderatorer så vill jag ju veta hur många varningar han/hon har (blue ghost..)
↗ till inläggetJag tror det var för att i det nya utsendet så gick det inte att se andras. Men jag vet inte . Tycker det är dåligt..
Exempel.. när jag vill lägga till nya moderatorer så vill jag ju veta hur många varningar han/hon har (blue ghost..)
Det finns funktioner i Admin CP om vilka medelmsranger som skall kunna se andras varningar, tydligen så kan inte vi Medlemmar det men Moderatorerna skulle jag tro. Och jag tror knappast att det var för "Hahahahha du har 4 varningar etc."
Tror inte det heller.
men hört någon som har sagt att det togs bort för det.
↗ till inläggetSkicka PM till personen i fråga. Skulle nog underlätta :)Jag tror det var för att i det nya utsendet så gick det inte att se andras. Men jag vet inte . Tycker det är dåligt..
Admin kanske försöker säga oss nåt, döm inte folk efter deras varningar ^^
↗ till inläggetAdmin kanske försöker säga oss nåt, döm inte folk efter deras varningar ^^
Nej, då dömer vi dem efter deras rank istället.
Du har rank 6 du är på tok för aktiv! Fy fy fy!
Nej men seriöst, jag tror det var som shacti sa eller något liknande i alla fall.
Jag då, jag är rank 8. Vad säger du nu...mini?
Nöff nöff, jag då!? Nej men inte för att gå oft >_<
↗ till inläggetOch han skulle absolut inte kunna ljuga↗ till inläggetSkicka PM till personen i fråga. Skulle nog underlätta :)Jag tror det var för att i det nya utsendet så gick det inte att se andras. Men jag vet inte . Tycker det är dåligt..
Hm, det finns ju fördelar med att inte se det, nu kan ju dom som hadde 4 varningar, de behöver inte skämmas nu =)
haha, nä men jag tycker att det är dåligt att det är borta.
↗ till inläggetOch han skulle absolut inte kunna ljuga↗ till inläggetJag tror det var för att i det nya utsendet så gick det inte att se andras. Men jag vet inte . Tycker det är dåligt..
Skicka PM till personen i fråga. Skulle nog underlätta :)
Fråga en moderator ;) Vi kan se allas varningar. Om det inte är någon tystnadsplikt eller så, vet inte, fråga admin :P. Ska nog vara lungt att bara fråga, vi ljuger inte.
Finns det en anledning till att veta om någon har några varningar så kontakta som sagt en moderator. Vi lämnar då ut information om antalet varningar någon har. Dock inget specifikt om varningarna.
Man behöver ju inte veta andras varningar.
↗ till inläggetFinns det en anledning till att veta om någon har några varningar så kontakta som sagt en moderator. Vi lämnar då ut information om antalet varningar någon har. Dock inget specifikt om varningarna.
Skulle det inte underlätta genom att bara låta vanliga användare se varningarna.
↗ till inläggetMen man kanske inte vill att alla ska se varningarna, det är meningen med det nya systemet...↗ till inläggetFinns det en anledning till att veta om någon har några varningar så kontakta som sagt en moderator. Vi lämnar då ut information om antalet varningar någon har. Dock inget specifikt om varningarna.
Skulle det inte underlätta genom att bara låta vanliga användare se varningarna.
Tanken är att det skall vara mindre fokus på varningar. Att medlemmar som har många varningar inte skall sluta på sidan pga vad andra tycker och säger. Egentligen så är ju varningarna något mellan oss som modererar forumet och den varnade. Därför så kan inte vanliga medlemmar se varandras varningar längre.
och det är ju faktiskt smart, lånar mig av shactis citat, döm inte folk efter deras varningar