och hur får an tag på sådana balthaxar points?
Guild Wars
i pvp världen. om du gör en pvp gubbe så kommr ha direkt dit. i ziashen challange och zaishen elit t.ex. sen fins det team arena,random arena, hereos acsent du får balth points på alla de platserna.
↗ till inläggetgw är mer ett socialt spel än wow. om man är en tråkig osocial typ så ska man nog inte satsa på gw utan wow. sen som sagt du testade proph som är det tråkigaste....
Proph har ju lätt bäst story... Fattar inte varför du tycker det är det tråkigaste.
Folk som trycker proph e tråkigast e nog dem som inte tål att det tar tid att lvla, och inte bryr sig om storyn utan vill bli lv 20 och farma/pvpa
Jag tänker Kanske köpa är lite tveksam på att det inte är roligt.....
Och vad vill du att vi ska göra xD Övertyga dig ?
Om det är någon som tycker det är kul alla mina kompisar säger att det är sh*t....
ok
du tar och ''mappar'' dej till battle isles.
lvla han till lvl 20 ^^ eller gör en ny pvp gubbe och börja i lvl 20 direkt.
↗ till inläggetOm det är någon som tycker det är kul alla mina kompisar säger att det är sh*t....
Jag tror att de miljonerna som spelar tycker det är kul ^^ Jo men det är roligt ge det en chans.
ok ..............
Det e fett kul, dem som tycker att GW suger e dem som inte fattar något.
Guild Wars är ett riktigt bra spel. För att bli "bra" behöver du inte spela hundratals timmar. Meningen med spelet är att man ska kunna gå upp i 20 snabbt, sedan kombinera builds, attributer, vapen med fienderna man möter.
PvP är dock spelets starka sida. På Prohecies tid var väl PvP inte det fetaste direkt, men det vände uppföljaren Factions upp och ner på.
Spelets utvecklare, ArenaNet skulle man dock kunna önska liite mer av. Det är egentligen det mest negativa med GW, spelets egna utvecklare. ^^
ok
jepp ^^ ska bli riktigt roligt när de kommer.
Hoppas det blir bra iaf.
ok
farming är när man dödar fiender o tar allt dom droppar typ.
du kan skriva in /wiki eller trycka på f10 inne i gw för att få hjälp ^^