💬
Logga in
Fuska.se

World Of Warcraft: Wrath Of The Lich King

221 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag sa inte att han försvinner. Om du vet varför Arthas leder The Scourge så ska du få veta det. Frostmourne svärdet är Ner'Zhul's skäl inspärrat i svärdet. Ner'Zhul vill hämnas på Kil'Jaeden (ledaren över the Burning Legion) efter att Kil'Jaeden spärra in honom där. Men Ner'Zhul behövde någon hjälte som kunde ta tag i svärdet och få andra tankar efter Ner'Zhuls vilja. Så nu är igentligen Arthas bara kontrollerad av Ner'Zhul, Ner'Zhul vill att alla varelser ska bli undeads och använda armen mot the Burning Legion. Men jag tror att på något sätt i spelet så kommer Ner'Zhuls skäl brytas loss från Arthas och Arthas blir som vanlig igen.

Nivå 5 · Fuskare

Dom kan inte bara göra expansion efter expansion World of warcraft kommer att liksom att "dö ut"......

Men jag längtar efter den här expansionen. :)

Nivå 8 · Veteranfuskare

De gör nog något annat Warcraft MMORPG med högre systemkrav osv och nya lores.

10 Aug 2007
Nivå 16 · Legendfuskare

typ World of Starcraft?

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Det enda jag tycker ser nice ut i det e tbh Howling fjord och deathknight ;D o det nya pvp systemet ser kasst ut vafan man ska bygga hus o sen kontrolera fordon o förstöra för sina motståndare kasst...........

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Dom kan inte bara göra expansion efter expansion World of warcraft kommer att liksom att "dö ut"......

Men jag längtar efter den här expansionen. :)

MMO's växer, om blizzard hade stannat kvar i gamla WoW (1-60) och bara släppts massa patcher, ingen expansion så hade många slutat spela. Men med expansioner så får dom mer spelare (och mer pengar) Och själv gillar jag att dom lägger till mer saker. Northrend har jag velat besöka sen jag började spela WoW, har slutat spela nu dock för TBC suger ju något enormt. Men hoppas börja igen när nästa expansion kommer. Beroende på hur blizzard fixar till det.

Nivå 4 · Lärling

Du glömmde tillägga att det var många som sluta lira när tbc släpptes o det e många som säkert kommer sluta när nästa kommer med...

Nivå 5 · Fuskare

Ser verlkigen fram emot denna.

Någon som vet var man kan se en trailer?

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

Ser verlkigen fram emot denna.

Någon som vet var man kan se en trailer?

http://www.wow-europe.com/wrath/ ...

Nivå 5 · Fuskare

tackar så mycket den ägde

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #111

sluta tjata om att alla kommer sluta spela, that´s not gonna happen. däremot skulle folk sluta spela om det aldrig skulle komma något nytt, precis som Veilor sa...

Nivå 5 · Fuskare

håller med BloodRogue.

Skulle det aldrig komma något nytt skulle inte WoW hålla länge

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Du glömmde tillägga att det var många som sluta lira när tbc släpptes o det e många som säkert kommer sluta när nästa kommer med...

Jag tror tyvärr inte det, tror det är många som kommer komma tillbaka för att blizzard äntligen släpper Northrend, men däremot kommer många som tjatar om att deras gear osv blir skit och 10 nya lvl's bla bla bla, sluta spela.

11 Aug 2007

Det är uppenbart att fler hade slutat om Blizzard inte släppt expansioner, om vi fortfarande satt o raidade BWL o AQ >.<

expansioner ftw

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Det är uppenbart att fler hade slutat om Blizzard inte släppt expansioner, om vi fortfarande satt o raidade BWL o AQ >.<

expansioner ftw

Du har så rätt så. Det skulle vara onödigt många som slutat om expansionerna inte kom. Men sen är det ju alltid några som slutar när en expansion kommer också, dock inte lika många som om en expansion aldrig skulle komma. Jag är ett levande bevis på folk som slutar när expansioner har kommit, detta pga att hordens karaktärer var kapabel till att spela paladin och alliances karaktärer kapabel till att spela shaman. Och nu sitter man ju här själv med en level 70 Blood Elf paladin. Men jag kunde ju inte hålla mig borta från World of Warcraft så det var väl bara till att börja igen då. Jag kommer absolut inte att sluta spela när World of Warcraft: Wrath of the Lich King kommer, det vore galenskap.

Nivå 5 · Fuskare

När den här expansionen kommer ut och man kan bli lvl 80, vad ska man göra med Outland? :huh:

Nivå 0 · Nykomling

sålde nyligen mitt acc med en 70 resto shman.. 3 delar av t4 och resten epic. pallar inte med att man måste byta ut all sin gear som man har kämpat för mot grönt gear. alltså börja om från början.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

När den här expansionen kommer ut och man kan bli lvl 80, vad ska man göra med Outland? :huh:

Som man gjorde med Azeroth, Går vidare och inge mer instancing där.
12 Aug 2007

Det blir nice, jag har aldrig riktigt gillat Outland och instancerna där... Nu äre bara att köra på i Northrend det kommer bli väldigt roligt där av vad man har sett nu.

Fast det var ju vad man tänkte om Outland också... Så nja, jag vet inte. Azeroth kanske är favoriten fortfarande.

Men hoppas inte..

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

expansioner ftw

Du har så rätt så. Det skulle vara onödigt många som slutat om expansionerna inte kom. Men sen är det ju alltid några som slutar när en expansion kommer också, dock inte lika många som om en expansion aldrig skulle komma. Jag är ett levande bevis på folk som slutar när expansioner har kommit, detta pga att hordens karaktärer var kapabel till att spela paladin och alliances karaktärer kapabel till att spela shaman. Och nu sitter man ju här själv med en level 70 Blood Elf paladin. Men jag kunde ju inte hålla mig borta från World of Warcraft så det var väl bara till att börja igen då. Jag kommer absolut inte att sluta spela när World of Warcraft: Wrath of the Lich King kommer, det vore galenskap.

Lyssna nu, om Blood Elfs inte skulle kunna bli paladin på wow så skulle det inte följa historien för dem, inte heller draeneis därför dem lärde sig och använda elementens krafter.

Och att klaga på att det kommer möjligheter för och bli bättre är ganska onödigt tycker jag. Det är mmorpg, folk vill bara bli starkare och starkare och slåss mot svårare monster. Sen så tror jag inte det skulle va kul och möta lv70-73 mobs i Northrend alltid.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in