💬
Logga in
Fuska.se

Attraktiv

87 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

blondiner med stora bröst. :rolleyes:

ahahaa sköp p-tidningar så får du en sån :P annars får du nog vänta ganska länge

Vad snackar du om jag har två stycken i min klass. Sen finns det en mellanblond och hon har störst bröst av alla tre ;)

Så du tänker bara på bröst? . . .

tror bara han påpekade vad han som sa "ahahaa sköp p-tidningar så får du en sån :P annars får du nog vänta ganska länge" kan ha fel

Ja det var så jag menade.

30 Aug 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare

1. Brösten

2. Ansiktet

3. "Bakdelen"

4. Andra små detaljer

3 Sep 2007
Nivå 5 · Fuskare

Tycker du brösten kommer före ansiktet? Tänk om hon har heta bröst men ser ut som en häst? Planka eller ej, ansiktet är lätt viktigare.

16 Sep 2007
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Tycker du brösten kommer före ansiktet? Tänk om hon har heta bröst men ser ut som en häst? Planka eller ej, ansiktet är lätt viktigast.

17 Sep 2007
Nivå 7 · Fuskare

Ansiktet kommer först

6 Oct 2007
Nivå 7 · Fuskare

Ansiktet (då inkluderar jag ögonen och håret) är väl lätt viktigast. Det finns väl mer detaljer, kortare än vad jag är (helst, tror nästan det rankas som lite "löjligt" att gå runt med en tjej som är mkt längre än man själv). Inget vidare för sporter (eftersom att jag själv inte är det), och självklart ingen svikare. "Bossig" spelar ingen större roll för mej.

Det är i mitt fall ett perfekt exempel på "attraktiv tjej". :wub:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Tycker du brösten kommer före ansiktet? Tänk om hon har heta bröst men ser ut som en häst? Planka eller ej, ansiktet är lätt viktigare.

Faen... kan man inte ha säga nått utan att nån ska hitta på nåt roligt om det? Tror du jag skulle vara med nån som ser ut som en j*vla häst ? tuttara och ansiktet gör ju som jag skrev innan du börja komentera D
Nivå 1 · Novis

Ansiktet (med ögon och sånt) och håret kommer ju först men en nice kropp e inte helt fel

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in